زندگی بهتر

چه کنم؟

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ


دچار یک حس خاصم.فکرش را بکنید یه نفر رو هم دوست داشته باشید و هم شدیداً ازش متنفر باشید! من دچار چنین تناقضی هستم  و اون یک نفر هم در زندگیم آدم کم اهمیتی نیست!

نمیخوام تنفر رو توی وجودم پرورش بدم.معتقدم دوری و دوستی با این فرد،بهترین گزینه ست! اما بنابر شرایط زندگیم دوری همیشه میسر نیست!

الان هم نسبت به قبل آستانه ی تحملم بالاتر رفته.در مقابل خیلی حرفا و رفتارا میتونم سکوت کنم.اما اذیت میشم.


دچار چنین تناقضی بودن سخته،  خیلی سخت 

  • ۹۴/۱۲/۲۴
  • مریم

نظرات  (۵)

میگن انسان ، جمع اضداده! مجموع حس های متضاد و همزمان. عجیب نیست، راحت باش.
آره با دوری و دوستی ادامه بده تا ببینی چی پیش میاد :-) 
پاسخ:
بله انسان جمع اضداده.یعنی به همون اندازه که محبت داره تنفر هم داره.اما اینکه این محبت و تنفر در مورد یک نفر باشه یه چیز دیگه ست! 
  • مهدی رنجبر
  • فکر کنم شما هم مث من ازون مدلایی باشید که مشکلشون رو با طرف مقابل بهش نمیگن و فقط بهش فکر میکنن ... خیلی سخته گفتنش ولی ممکنه! اولش شاید دلخور بشه ولی خب خودتون رو راحت میکنید
    پاسخ:
    ممنون:) اتفاقا من حرفمو میگم، سعی میکنم با صحبت کردن موضوع رو حل و فصل کنم.
    اما این مسئله  یه چیز کوچیک نیست.حرف زدم،دعوا کردم،گریه کردم اما درست نمیشه.شما فکرشو بکنید کار به دوری و دوستی رسیده:)
    چی بگم والا
    پاسخ:
    :)

    نه اتفاقا منظور، همون همزمانیه حس ها گاهی در مورد یک مورده! این خیلی انسان رو عجیب میکنه. مهمترینش هم اعتماد و شک !
    پاسخ:
    آره اعتماد و شک
    درسته:)
    بنظرم باید خودمو بزنم به بی خیالی
    ولی بازم میترسم عادت کنم به بی خیالی:)
  • داداش مهدی
  • تجربه‌ی شخصیم می‌گه‌ توی این حالت یا شما باید تغییر کنی یا ایشون. والا تا باشید همین حس دوگانه هست...
    پاسخ:
    من که تا الان خیلی تغییر کردم
    اون تغییر نمیکنه،اگه میخواست تغییر کنه توی این سالها تغییر میکرد:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">