زندگی بهتر

من کجایم و آنان کجا

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۱۲ ق.ظ

دائم دارم به رفتار اطرافیانم تو این چند روزه فکر میکنم. درصد زیادی از دوستانم با نبود دسترسی به واتساپ و اینستاگرام، منو فراموش کردن. با اینکه تنها توی شیرازی که مرکز اعتراضات بود زندگی میکنم، پدر و مادرم کمتر از همه نگرانم بودن. اونایی که ادعا میکردن دوستم دارن حتی یه تماس ساده ی سی ثانیه ای هم نگرفتن. حتی برادرم که تا الان چندین بار بهم گفته که من دلیل زنده بودنشم یه اسمس ساده به من نزده!

من سه روز تمام بیقرار بودم، دیوانه وار به دنبال یه روزنه ی ارتباطی

پایان این همه بی قراری اونی نبود که انتظارشو داشتم

اما من این تکه های نازیبای واقعیت رو می پذیرم. من تنهایی بشر رو می پذیرم.

 

  • ۹۸/۰۸/۳۰
  • مریم

نظرات  (۱۰)

دقیقا حالی ک الان داری رو من حدودا سه ماهه که درگیرشم!

ینی وقتی به رفتار اطرافیانت توجه میکنی میبینی همه دارن یجورایی برا خودشون زندگی میکنن و جوری رفتار میکنن که زندگی فقط بکام خودشون باشه.حتی نزدیکانت!!!و این مهم نبودنت برا بقیه همیشه آزارت میده! ن ک مثلا توقع داشته باشی برا کسی مهم باشیااا ولی حداقلش اینه ک برا اونایی که داری از ته دل مایه میزاری برات کم نزارن! 

خودمم الان درگیر همینم و مثه لولوخورخوره داره کل افکار آدمو تیکه تیکه میکنه!

واقعا روانی کننده س!

کاش درمونش پیدا میشد :(

پاسخ:
من بیشتر از اینکه اذیت شده باشم متعجبم
دارم با یه حقایقی روبرو میشم که خیلی جالبه برام! 
خودتو اذیت نکن
بپذیر چون این یه حقیقته

آدم تنها باید تنهاییش رو بپذیره ، مسلمه که آدما طردت میکنن

 

پاسخ:
قبول داری که همه ی ما به نوعی تنهاییم؟
  • سایت تفریحی چفچفک
  • الان شیرازمون رو بد کردی یا ادما رو؟

    بعضی وقتا ما چیزی به نام خوب تو یه مقطع از زندگیمون نیست!

    بین بد و بدتر گیر میکنیم و بهترین کار انتخاب گزینه بد هست!

    روزای خوبه زندگیمون پایدار نبود که این روزای بد پایدار باشه 

    درست میشه ...

    پاسخ:
    شیرازمون؟؟
    مطمئنی درست میشه؟ گمون نکنم درست شدنی باشه
  • مصطفا موسوی
  • روزای عجیبیه

    پاسخ:
    خیلی! منو داره قوی تر از قبل میکنه
  • اسپریچو ツ
  • مامان و بابای منم هر چی بهشون گفتم اینجا خیلی هرج و مرجه یه ذره هم نگران نشدن(((:

    پاسخ:
    :)))
    هم بامزه ست این رفتارشون هم ناراحت کننده
  • سایت تفریحی چفچفک
  • اره منظورم شیراز ما بود!

    شهر ماست خب!

    اره که درست میشه

    نشدنی ها مال تو فیلماست

    یکم هم باور و توکل بد نیستا تمبل.،

    پاسخ:
    من دقیقا نمیدونم درست شدن از نظر شما یعنی چی؟ 
    درست شدن از نظر من یعنی اینکه کسی به خودش اجازه نده حقوق مردم رو زیر پا بگذاره!

    قبول دارم ولی یه عده ذاتا تنها هستن

    اگه سینما رو دوست دارید مرد فیل نما رو ببینید

    پاسخ:
    آره
    باشه ممنون:)
  • سایت تفریحی چفچفک
  • یه چیزی بهت بگم شاید خندت بگیره بگی چه ربطی داره!

    میگن پول کارگر رو قبل از اینکه عرقش خشک بشه بدین!

    اینجا عزیز من ٦ ماه اون عرق مدام میریزه و طرف کارکردش گیرش نمیاد!

    اون وقت تو از حقوق شهروندی و حقت تو اجتماعمون صحبت میکنی؟

    یا من نمیتونم حرفاتو درک کنم!

    یا تو سخت در اشتباهی!

    حقه مردم یه عمره زیر پاست!

    پاسخ:
    هر دومون داریم از یه چیز حرف میزنیم

  • هانی هستم
  • امان از بعضی حوادث که چیزایی رو رو می‌کنن که شاید نباید...

    پاسخ:
    بله
    ولی بد هم نشد
    با واقعیت روبرو شدیم

    فکر می‌کردم فقط مامان و بابای من دل شیر دارن:)

    نگو از این والدین دل نگران زیادن:)

    من به شدت با این پست همذات‌پنداری می‌کنم:(

    پاسخ:
    :)
    زیادی به ما اعتماد دارن:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">