زندگی بهتر

دیوانه کننده ست این شرایط...

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ب.ظ

بعد از ظهر شنبه از سر کار اومدم خونه و دیگه هم بیرون نرفتم. از دیشب یه سره داره بارون میاد. اینکه بدون اینترنت نود و نه درصد ارتباطاتم رو از دست دادم غمگینم کرده. این که عزیز راه دوری دارم که ارتباطم باهاش قطع شده عصبانیم میکنه و اینکه ددلاین دوتا از دانشگاههایی که باید براشون اپلیکیشن فرم میفرستادم نزدیکه منو بشدت میترسونه.

دانشگاه رو تا آخر هفته تعطیلش کردن. دیروز یه کم زبان خوندم. چند صفحه هم کتاب خوندم. بالاخره دارم دو قرن سکوت عبدالحسین زرین کوب رو میخونم. 

میخوام به این تعطیلات به چشم یه فرصت نگاه کنم برای انجام کارهای عقب افتاده،برای زبان خوندن،برای مدیتیشن. اما نمیتونم. حتی حوصله ندارم برم تو آشپزخونه ناهار درست کنم. 

احتمالا مجبور بشم یه پیامرسان ایرانی نصب کنم تا ارتباطم با خارج از ایران برقرار بشه و بتونم از یکی از دوستانم بخوام برام اپلیکیشن فرمم رو پرکنه. دیوانه کننده ست این شرایط...

  • ۹۸/۰۸/۲۷
  • مریم

نظرات  (۱۵)

  • پوریا قلعه
  • خخخ نگو نگو نگو... چ دورانیه

    نمیتونم جلو خندمو بگیرم واقعا دیوونه کننده مسخرس

    پاسخ:
    نخند:))
    واقعا خنده نداره
    مگر اینکه خنده ت از گریه هم غم انگیزتر باشه:))
  • دُردانه ⠀
  • حالا خوبه ما بلاگرا اینجا رو داریم. بقیه چی میکشن الان :))

    پاسخ:
    آره از این به بعد، هر ایرانی، یک بلاگر
    اونایی که کنار خونواده هستن وضعیتشون بهتره باز

    :)

    پاسخ:
    :)

    آره. به قدری دیوانه کننده است که آدم دوست داره همه بنزینها رو آتیش بزنه تا بنزینی نباشه که سرش دعوا بشه و یک مشت دزد از خارج از کشور با زور موشک و بمب تصاحبش کنند و بفروشند به حکومت ایران و دزدهای داخلی هم به زور اسلحه، مردم رو وادار کنند که اونها رو به دو برابر قیمت خریداری شده از حکومت بخرند. واقعا حکومت نمی تونه قیمت بنزین رو پایین بیاره چون اونها رو به قیمت بالایی از آمریکاییها که منابع سوخت ایران رو تصاحب کرده اند خریده اند. این شعار " مرگ بر آمربکا " از استیصال حکومت ایرانه. چون نمی تونه سوراخ ماتحتش رو از دست قدرت طلبی آمریکا و ... نجات بده.

    پاسخ:
    من عاشق تحلیل های پالیتیک هستم و مطالعه هم دارم اما هدفم از نوشتن این پست اصلا این نبود و در حال حاضر  نگرانی من چیز دیگه ایه:)
  • دانیال طاهری فر
  • این وضع بی اینترنتی دیوانه کنندست ! 

    من که فقط تو بلاگ هستم و سایت خودم :/ 

    danialtaherifar.ir 

    آموزشی چیزی خواستید بگید بذارم :)) 

    پاسخ:
    ممنون
    فعلا که تو نصب روبیکا موندم
    :(

    واقعا وضع بدیه!سردرگمیم...

    پاسخ:
    آره:(
  • دانیال طاهری فر
  • کافه بازار که فعاله 

    پاسخ:
    گوشیم ios هست و روبیکا رو باید از sibapp بگیرم که هر کاری میکنم این سیب اپ روی گوشیم نصب نمیشه.سایت روبیکا هم مشکل داره انگار
    نسخه ی تحت وب روبیکا هم هرچی پیغام میذارم نه خودم پیامامو میینم نه هیچی
  • دانیال طاهری فر
  • الان من وارد نسخه ی تحت وب شدم ، مشکلی نداشت

    پاسخ:
    شاید چون من دارم به یکی که خارج از ایرانه پیام میدم!
  • گمـــــــشده :)
  • منن باهات موافقم. کلی کتاب نخونده دارم و کلی کار نکرده ولی واقعا رغبت نمی کنم که انجام بدم

    یعنی می خوان تا آخر هفته اوضاع نت همین طور باشه؟

    پاسخ:
    نمیدونم واقعا. من که دیگه دارم دیوونه میشم :))
    کاش لااقل فردا آفتابی باشه یه کم از خورشید انرژی بگیرم
    در خموده ترین حالت ممکنم

    کاری چیزی داشتید و میتونستم انجام بدم بگید.

    پاسخ:
    سلام، مرررسی
    احتمالا ازتون برای سابمیشن کمک بخوام. ممنونم
    فعلا که باید یه personal statement بنویسم که بلد نیستم:(
     

    خواستید، یه نگاه گرامری ای چیزی بهش بندازم. تا جایی که بلدم.

    پاسخ:
    ممنون. فردا مینویسمش احتمالا. امیدوارم اینترنت هرچه سریعتر برگرده به حالت قبل:(

    الان متوجه شدم چقدر زندگیامون به اینترنت وابسته شده

    پاسخ:
    دقیقا
  • نیمچه مهندس ...
  • اینستاگرام و تلگرام و واتسپ هیچ،چرا اپ های پادکست رو بستین لعنتیا؟ نمیگین یکی اون جا کتاب گوش میکنه ؟

    من کارم با اینترنته.الان دو روزه کار نکردم.از کجا بیارم بخورم؟

    پاسخ:
    آره متاسفانه در حق خیلیا ظلم داره میشه
    خیلی از شرکتها میلیاردی ضرر کردن. 
    من هم دارم روحی ضرر میکنم:))
    فعلا از جیب بخور تا ببینیم خدا چی میخواد
  • مصطفا موسوی
  • زمستون میره. سیاهیش می مونه به زغال...

    پاسخ:
    دل کندم از جایی به اسم وطن
    ظرف سه روز معنیشو برام از دست داد
  • مصطفا موسوی
  • به یکی از بچه های دسگه هم گفتم. این برای شماها خوب بود. که اگه شکی هم دارید برطرف شه

    پاسخ:
    دو روز دیگه یادشون میره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">