زندگی بهتر

بودن یا نبودن! فرقی هم داره؟

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸ ب.ظ

شما هم مثل من فکر میکنید این زندگی دیگه ارزش زنده بودن نداره یا فقط منم که جو پاییز گرفتتم؟

  • ۹۸/۰۸/۰۸
  • مریم

نظرات  (۴)

  • دُردانه ⠀
  • به‌نظر یه کم خسته‌ای. یه چند روز برو سفر، مرخصی بگیر و برو خرید، مهمونی. برو جاهای شلوغ شهر و سعی کن با غریبه‌ها ارتباط موقت بگیری. حال و هواتو عوض می‌کنه این کار. اصلا یه آهنگ بندری بذار برقص. زندگی انقدرام که میگی بی‌ارزش نیست.

    پاسخ:
    خسته که هستم، اما گاهی قضیه از خستگی به در میشه
    در بی ارزش بودن زندگی که شک ندارم اما این پیشنهادایی که دادی رو سعی میکنم عملی کنم
  • هلن پراسپرو
  • نه خیلی زیاد. هنوز یه بهونه هایی برای زندگی دارم. خیلی مسخره البته: جلدای بعدی نغمه و مانگای مورد علاقم، اپیزود بعدی یه انیمه، و اینکه دوست دارم کتابم بالاخره تموم بشه و چاپ بشه و اگه بمیرم هیچکسو ندارم که تمومش کنه....

    ولی اگه زندگیم بره بمیره، دلم واسش تنگ نمیشه. بودن یا نبودنش دیگه واسم مهم نیست.

    پاسخ:
    خوبه
    باید یه چیزی باشه که بهش تکیه کنیم، بهش وصل باشیم. حالا چه کتاب، چه فیلم ، چه یه آدم، چه یه شغل 
    هر چی
    فقط باید کانکت باشیم

    چیزیه که توش افتادیم و باید به بهترین شکل ممکن تمومش کنیم

    پاسخ:
    Yeah, you’re gonna make it !!

    تا وقتی پفک حلقه‌ای چی‌توز هست، میشه به زندگی امیدوار بود

    پاسخ:
    خدایا کاش منم میتونستم اینجوری فکر کنم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">