زندگی بهتر

ای نامه که می روی به سویش

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰ ب.ظ

یه چند مدتی هست شروع کردم ایمیل میزنم به اساتید اقصی نقاط جهان، بلکه خدا یه دری، دریچه ای، چیزی باز بشه بتونم یه تغییر اساسی تو زندگیم ایجاد کنم

لحظه ای که میخوام دکمه ی send رو بزنم یه مکث میکنم و یه بسم الله میگم و ثانیه ای از خدا کمک میخوام که بشه.

کاش میشد شب بخوابم صبح پاشم ببینم پذیرش گرفتم و همه ی مدارکم هم کامله فقط مونده چمدون بپیچم. اونقدری که منتظر این لحظه م تا حالا منتظر هیچ کسی و هیچ چیزی نبوده م تو زندگیم....

  • ۹۸/۰۷/۰۲
  • مریم

نظرات  (۵)

موفق باشی :)

پاسخ:
ممنونم
  • مهدی ­­­­
  • آخ آخ پروسه مزخرفیه. تا جایی که جا داره ایمیل بفرستید. احتمالا تحقیق کردید ولی نرخ جواب دادن استادا زیر ۱ درصده

    باز خوبه درگیر سربازی نیستید :)

    پاسخ:
    آمریکاییا خیلی خوب جواب میدن، ولی امان از اروپااا

    ایشالا سوییس

    همون اطراف آلپ و... :-)

    پاسخ:
    چراگاه های دامنه ی کوه رو میفرمایید دیگه؟:))))
  • هانی هستم
  • انشالا که بشه اونی که میخوای

    پاسخ:
    ممنووووونم

    من دلم می‌گیره وقتی یکی از رفتن حرف می‌زنه:(

    کاش اونقدر به تنگ نمیومدیم که به رفتن فکر کنیم.

    ولی آرزو می‌کنم بشه همونی که میخوای به همین زودیا

    پاسخ:
    ممنونم ولی رفتن واقعا چیز بدی نیست. من عاشق تجربه های جدیدم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">