زندگی بهتر

عدالتی که نیست

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶ ب.ظ

حکم کارگزینی مدیرگروهمون رو دیدم و شاخ در آوردم. بیست میلیون تومن حقوقش بود. رقم دقیق مزایایی که بهش تعلق میگیره رو نمیدونم فقط میدونم که گاهی ماهانه به میزان حقوقشون مزایایی بهشون تعلق میگیره! میدونم که بعضیا حقوقهایی چندین برابر این میگیرن اما من دارم روزانه مدیرگروهمون و فعالیت هاشو می بینم و بنظرم نصف این حقوق رو بگیره هم از سرش زیاده. بعد آبدارچی ما با اون همه کاری که میکنه دو تومن میگیره! از وقتی که به این بی عدالتی پی بردم نفرتم از مدیر گروهمون بیشتر شده!

چرا میزان حقوق یه فرد تو این جامعه با تحصیلات و سطح کاریش تعیین میشه؟! 

اون هم در شرایطی که خیلی از افراد بواسطه سهمیه بالا میان و منسبی بدست میارن!

 

  • ۹۸/۰۶/۱۱
  • مریم

نظرات  (۲)

وضعیت کار خیلی خرابه ..

هرچقدر تحصیلات ادم بالاتر باشه ناامید تر میشی 

پاسخ:
کاملا درسته!

سال نود که دانشجوی ارشد بودم، دوستم که باباش معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بود، میگفت پدرش 5 میلیون حقوق میگیره، همون زمانی که من بابت پنجاه تومن حقوق کار دانشجویی غرق خوشحالی بودم! جالبه که باباش روحانی بود و اصلا تحصیلات آکادمیک به اون شکل مرسوم نداشت. و حالا با شنیدن این حقوق بیست میلیونی دیگه تعجب نمیکنم. دنیا بر پایه ناعدالتی بنا شده

پاسخ:
آره علوم پزشکی بریز بپاش زیاد داره! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">