زندگی بهتر

درس امروز

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۱۳ ق.ظ

خب درسی که امروز گرفتم اینه که هر آدم خوش اخلاقی لزوما آدم خوبی* نیست!

خوش اخلاقی فقط یکی از ویژگی های اخلاقیه که البته خیلی از ویژگی های خوب دیگه هم در اغلب موارد با خودش میاره اما باید یادم باشه که جنبه های مختلف آدما رو ببینم و همچین گول خوش اخلاقیشون رو نخورم! 


*حالا اینکه آدم خوب از نظر من چه جور آدمی هست هم بماند ؛)

  • ۹۸/۰۱/۱۸
  • مریم

نظرات  (۳)

:)
مجموع صفت های خوب و بد یک شخصیت رو تشکیل میدن اما خب اینکه اون صفت های خوب و بد چی هستن خیلی مهمه طبیعتا
پاسخ:
آره 
ولی خب تو محیط کار صفات خوب بیشتر بُلد میشه تا اینکه وقتش برسه و اون صفت بده رو بشه
حالا این وقته ممکنه طولانی هم بشه خیلی

من دارم تلاش میکنم به دم ها برچسب خوب و بد نزنم دیگه و بجاش بگم کدوم خصیصشون خوبه کدوم از نظر من بد و اون رو هم به همه وجودشون تعمیم ندم البته که کار سختیه ولی تلاش میکنم
پاسخ:
آفرین چه خوب
یعنی به صفات نگاه کنیم نه به کسی که میزبان اون صفاته !
حالا من که کلا نظرم اینه که آدما رو ولشون کنیم اصلا،چیکار داریم به خوب و بدشون،به کم و زیادشون.کاش بشه انقد گیر ندیم به اطرافمون.مهم نباشن.برن حاشیه ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">