زندگی بهتر

راستی گفتی چند سالته؟

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۵۹ ق.ظ

از آدمایی که زیاد سوال میپرسن و اتفاقا سوالات خصوصی هم میپرسن هیچ خوشم نمیاد. 

خونه ت کجاست؟ چقد اجاره میدی؟ خوبه؟ راحتی؟حقوقت چقدره؟ ماشین داری؟ برنامه ت واسه آینده چیه؟ ازدواج نمیکنی چرا؟ ازدواج خیلی خوبه هاااا، راستی گفتی چند سالته؟ بهت میخوره فروردینی باشی! فروردینی مغرور! نه؟ فروردینی نیستی؟ پس متولد چه ماهی هستی؟

اهل نماز و روزه هم هستی؟ به آخرالزمان اعتقاد داری؟ 

خونه بودی؟ عه تعطیلات شیراز موندی؟ حسابی استراحت کردی پس! خانواده رو کشوندی شیراز آره؟ 

گفتی چند تا خواهر برادرید؟ ازدواج کردن؟ شاغلن؟ 

خودت آشپزی میکنی؟ سخت نیست؟ عه چی پختی؟ برنجش چیه؟ گوشت گوسفنده؟ بره یا کهره؟!!!!!!!

چی ؟ غذای گیاهی؟ نکنه وجترینی؟ بنظرم اشتباه میکنی، گوشت بخور! حقوق حیوانات؟ بنظر من کمال گوسفند در اینه که توسط انسان خورده بشه!

چیه قهوه ست؟ قهوه میخوری؟ قهوه زیادش خوب نیستا! چایی بخور! 

عه بند ساعتتو عوض کردی؟ چند؟ کجااا؟ خوبه، خوش سلیقه ای

کتاب میخونی؟ زبان میخونی؟ درستو چرا ادامه ندادی؟ حیف بوداااا! 

و جالب ترین سوال: دیشب خونه خوش گذشت؟

بعد تازه وقتی هم میخواد صدام کنه میگه خانمِ.... عه... فامیلتم یادم رفت... خانمِ .... 

منم مات نگاش میکنم ببینم کی میخواد دست از این ادا برداره


  • ۹۷/۱۱/۲۴
  • مریم

نظرات  (۷)

  • احسان شریعتی
  • تا حالا رک بهشون گفتی دوست نداری در این موارد سوال بپرسه، یا رودربایستی داری؟

    پاسخ:
    روز اول گفتم من خوشم نمیاد کسی ازم سوالات خصوصی بپرسه یا تو حریم خصوصیم وارد بشه!
    مطلباتو خودت تایپ میکنی؟ شیطون تایپتم خوبه‌ها! معلومه زیاد چت میکنی! توی یاهو مسنجر بودی نکنه؟؟ کسی نبود اونجا بگیرتت؟؟ شکست عشقی خوردی تا حالا؟؟
    پاسخ:
    :))))))))
    بخدا صبح وقتی صدای کیبوردمو شنید اومد گفت تایپ میکنی؟ تایپتم خوبه هاااااا :))))))
    سر ِ کار، تایم نهار و نماز هم دارین؟
    پاسخ:
    بله چی فک کردی؟
    تایم واسه همه چی داریم جز کااااار:))))
    سوال‌کننده دنبال کیس ازدواج واسه خودش یا یکی از نزدیکانشه :)
    پاسخ:
    تو آدم باهوشی هستی:))
  • مهدی رنجبر
  • :)))  میخواستم بگم شمام شروع کنید سوال پرسیدن ولی فکر منم احساس نزدیکی بیشتری میکنه سوالای خصوصی تر میپرسه(البته اگه خصوصی تری مونده باشه!) 
    پاسخ:
    من یه اپسیلون درصد هم کنجکاو نیستم که از ایشون بدونم
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • از خاله خانباجی هایی که سوال زیاد می پرسن بدتر، همنسلی های ما هستن که مامان یا باباشون خاله خانباجی بوده و اینطوری بارشون آورده.
    هم حرص درار ترن، هم شما ممکنه با اون خاله خانباجی رودروایسی کنی و نزنیش، ولی کسی که هم سن خودته و تا سایز روتختیت رو هم میخواد بدونه رو قطعا خواهی زد.
    پاسخ:
    زبونم گاهی تند و تیز میشه اما دست بزن ندارم😁 همسن خودم نیست جولیک جان، خیلی بزرگتره. رودروایسی هم ندارم باهاش . تا الان ادب رو رعایت کردم از الان دیگه میخوام تمرین کنم جواب ندم سوالاشو و باهاش مطرح کنم که زیاد داری ازم سوال میپرسی
    بیشتر از کنجکاوی و فضولی به نظرم دوست داره باهات دوست باشه و ولی راه ارتباط رو بلد نیست و چون خیلی پر حرفه نمیدونه چی بگه و برای هم هی سوال های بی ربط ازت میپرسه
    پاسخ:
    آره شاید
    این چند مدت اخیر به سوالاش واکنش نشون دادم و بعد فهمیدم همچین منظور خاصی هم نداره و اصلا خودش نمیدونه که این سوال پرسیدنا درست نیست و من دارم اذیت میشم.فهمیدم یه جورایی براش عادیه و یه طور دیگه داره به قضیه نگاه میکنه
    ولی باز هم همه ی اینها توجیهی واسه رفتارش نمیشه. مخصوصا که چهل سالشه و باید خیلی فهمیده تر از این حرفا باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">