زندگی بهتر

دوست صمیمی

سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۲۴ ب.ظ

دیروز برای انجام مراحل اداری مربوط به کارم گذرم به حراست دانشگاه افتاد. منشی دفتر فرمی رو بهم داد بلند بالا، که باید تمامی اطلاعات خصوصی خودم و خانواده م رو براشون مینوشتم. یه قسمتی هم داشت تحت عنوان روابط که ازم خواسته بود اسم، شماره تلفن و شغل دقیق چهار تا از دوستان صمیمی و نزدیکم رو بنویسم. هر چی فکر کردم حتی یه نفر هم به ذهنم نرسید.هیچ کس!

از خودم تعجب کرده بودم که آخه چرا؟ اصلا چطور شد که من به اینجا رسیدم؟ دوستامو از ذهنم میگذروندم و از خودم میپرسیدم ما با هم صمیمی هستیم؟ چقدر از همدیگه میدونیم؟ اون بیشتر از من میدونه یا من بیشتر از اون؟نهایتا به منشی دفتر گفتم آقا ببخشید من دوست صمیمی ندارم!! گفت حالا صمیمی هم نبود اشکالی نداره و نجاتم داد از اون وضعیت.

اتفاق جالب بعدی این بود که اسم هم خونه م که هنوز یک ماه نیست باهاش آشنا شدم رو نوشتم اول لیست و نمیدونم چرا این کار رو کردم!!!

  • ۹۷/۱۱/۰۹
  • مریم

نظرات  (۲)

این مشکل منم هست. همیشه تو فرم‌های استخدام یا مصاحبهٔ کاری یا تحصیلی اسم و شماره دوستامو می‌پرسن و من واقعا نمی‌دونم کیا رو بنویسم. لیست مخاطبای گوشی و چتای تلگراممو چک می‌کنم و تأسف می‌خورم به لیست بلندبالایی که می‌بینم. یه وقتایی فکر می‌کنم بعضی از دوستای وبلاگیم از هم‌اتاقی و هم‌کلاسیمم صمیمی‌ترن شاید. همیشه مجبورم تو این فرم‌ها اسم چند نفرو که ظاهرا صمیمی هستیم و اغلب باهمیم ولی باطناً نه رو بنویسم. و خدا نیاره اون روزی که بگن اسم چند تا از دوستاتو بده برای تحقیق امر خیر. غم عالَم به دلم می‌شینه تو همچین وقتایی. غم عالم که میگم ینی واقعا غم عالم...
پاسخ:
چی شد یهو اینجوری شد؟ من  تا همین دو سه سال پیش دوست صمیمی داشتم
تحقیق امر خیر:))) وای وای وای از اون وقتا،یکی اید اشه سره  رو از ناسره جدا کنه
نترس! تو تنها نیستی. من هم با 30 سال سن حس میکنم دوست صمیمی ندارم! :)
پاسخ:
:)
ترس که نداره البته :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">