زندگی بهتر

تا باشه از این هوس ها

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ب.ظ

سه روز خوابگاه نبودم گلدونام پشه زده :(
این پشه های کوچیک واسه من و گل هام  معضلی شدن
عمه م میگه وایتکس بریز تو خاکش پشه ها میمیرن،ولی من چطوری میتونم همچین ریسکی بکنم؟ اصلا درسته که آدم به حرف عمه ش گوش بده ؟:))

بعد تازه گلدونای قبلی رو مطمئنم که پشه از خاکشون بود.یعنی تو خاکه یه سری کرم های ریز بود که بعدا تبدیل به پشه شدن.اما این سری رفتم خاک مرغوب خریدم و مطمئنم منشا پشه ها از بیرونه
فردا صبح تا ظهر میذارمشون تو بالکن. اگه با آفتاب گرفتن درمان نشدن باید یه فکر اساسی بکنم براشون

 و اما 
مریم درسخون میشود
انقد که این ترم درس نخوندم،اصلا نمیدونم جریان از چه قراره.دم استادای سخت گیر گرم.همون به زور وادارمون کنن بخونیم بهتره.با بیش از ربع قرن سن هنوز باید زور بالا سرم باشه :دی
کتابمو دانشکده جا گذاشتم،مجبور شدم برم از یکی از هم رشته ای هام که البته دکترا میخونه کتاب قرض بگیرم.کتاب رو خورده. کتابش که اصلا جلد نداره.کلا خودشو از شر جلد ضخیم و بدچغر کتاب خلاص کرده.وسوسه شدم جلد کتابمو بکنم! بعد جای جای کتاب نکته و یادداشت نوشته،زیر جمله ها خط کشیده.اینا رو که دیدم  هم شرمم شد هم هوس درس خوندن به سرم زد.
من کلا آدم درسخونی نیستم.حوصله م نمیشه.بیشتر سر کلاس گوش میدم درس رو.از هوشم استفاده میکنم:دی
شب امتحانی هم هستم.ولی درس خوندن رو دوست دارم.این که ساعت ها غرق درس بشی خیلی لذت بخشه.مخصوصا این ترم من نورو دارم که خوندنش خیلی حال میده و قراره همینو ادامه بدم در مقاطع بعدی

بابام تشویقم کرده دکترا بخونم.نمیدونه چه آشی براش پختم که :))





  • ۹۶/۰۲/۲۳
  • مریم

نظرات  (۳)

گلدون داشتن خود زندگیه اصلا :)
پاسخ:
آره،عشقه :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • یه بار هم پدرجان کود خریده بود واسه گلدونا، زندگیمونو پشه برداشت!!
    پاسخ:
    خیلی غم انگیزه 
    اصن اونقد با اون تیکه ی اول پستت خندیدم که دیگه نتونستم بقیه پستو بخونم:))))
    نه به نظر منم ریسک نکن و به حرف عمه جان اعتماد نکن،گلِ گناه داره،خدا رو چه دیدی خشکید شاید اصن!:))
    پاسخ:
    :)))
    اعتماد نمیکنم به حرفش،اصن انگیزه ی عمه گری از سر و روی حرفه میباره :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">