زندگی بهتر

باید اولویت هامو هر چه سریعتر عوض کنم

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۲۵ ق.ظ

خدایا

اوکی 

حتماً صلاح ندونستی دیگه...

لابد یه چیز بهتر واسم اون پشت مشتا قایم کردی و سر فرصت رو میکنی! 

من قدر داشته هامو میدونم،اما منکر نداشته هامم نیستم.نداشته هایی که تو فقط میتونی برام جورشون کنی،یه چیزایی از عهده ی خودم بر نمیاد خب

از من چه توقعی داری؟ 




  • ۹۶/۰۲/۲۱
  • مریم

نظرات  (۵)

اوهوم. یه‌چیزایی که از عهده‌ی خودمون بر نمیاد... و احتمالا هیچ‌وقت جور نمیشن :|
پاسخ:
با گفتن جمله ی حتما به صلاحمون نبوده به خودمون امید بدیم :|
به قول جناب ابتهاج:

امروز نه آغاز و نه انجام جهان است 

ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است

گر مرد رهی غم مخور از دوری و دیری

دانی که رسیدن هنر گام زمان است

پاسخ:
خیلی جالب بود،لذت بردم
باید این شعر رو همیشه جلو چشمام نگه دارم،بلکه کمتر حرص بخورم
مرسی
من از تو توقع درست کردن چسفیل دارم ! 
پاسخ:
ولی من از تو هیچ توقعی ندارم 
پرسیدی چه توقعی دارم، بهت گفتم دیگه !‌ پر رو شدیا !!! 
گفتم جوابتو ندما ! 
پاسخ:
ووی ووی چه عصبانی،ایطو به سر خودت و من نیار :)))
ایشالا دیگه قهری؟:دی
عیدت مبارک مریم جان... :)
پاسخ:
:)
مرسی عزیز جان :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">