زندگی بهتر

ماجرا های استخر 1

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۵۱ ق.ظ

+ چند سال پیش دوستم یه مدل شیرجه زدن بهم یاد داد که خیلی قشنگه.به درد عمق حداکثر 2 متر میخوره. باید تو آب گارد بگیری و با کف پا به کف استخر فشار بیاری بپری بالا و با سر و خیلی تیز بری زیر آب.وقتی شکمت خورد کف استخر تا جایی که تونستی مستقیم میری جلو بعد پاها رو باز میکنی و خیلی آروم و خوشکل میای بالا.این صحنه ی بالا اومدنش خیلی قشنگ و رویاگونه ست.

این دوستای جدیدم که باهاشون میرم استخر یه بار این حرکتو دیدن و دیگه ول کن نیستن.هر سری چند بار براشون شیرجه میزنم.کمرم درد گرفته.شاید حرکت اصولی و درستی نباشه! مثل اینکه بدنم داره آلارم میده که این کار رو ترک کنم !

+ کسی داره بهمون شنا یاد میده که خیلیا آرزوشونه مربیشون باشه ، من خیلی خوش شانسم

+چند روز پیش داشتم تو پیاده رو با دو تا از دوستام میومدم.یکی از پسرای سال بالاییم رو دیدم،اونم منو دید.گفتم سلام آقای فلانی.حتی سرشو بلند هم نکرد.فقط گفت سلام و رفت.حالا همین تو دانشکده بشدت پر رو هست و با چشم میخواد آدمو بخوره! یعنی یه حرکاتی ازش دیدم که این رفتارش برام خیلی عجیب بود! انگار فقط قصد ضایع کردن من پیش دوستامو داشت.خوبه دیگه بهش سلام ندم حالش جا بیاد؟


  • ۹۶/۰۲/۱۶
  • مریم

نظرات  (۸)

روایته اگر پسر سال بالایی اگه خودش بهت سلام‌ کرد و تو هم اگه دلت خواست جواب بدی، اونوقت سلام میکنی:دی
پاسخ:
این روایت ها دیگه به سن و سال من نمیخوره :))

+جو سال بالایی گرفته بودتش!!
+به فرزندان خود شنا و شیرجه زدن بیاموزید :دی
پاسخ:
+ نه فک کنم خجالت کشید! 
+ فرزندی در کار نیست :))
میشه با رسم شکل توضیح بدی؟
پاسخ:
حرکت درستی نیست،کمر درد میاره 
باید جسور و فِرز باشی،پوزیشن گارد گرفتنش اینجوریه که یه پا رو میذاری عقب یکی جلو،دستا کشیده، کنار گوش،پا ها رو خم میکنی،با قدرت میپری بالا،و با سر و تقریبا عمودی میری سمت کف استخر،(این مهمترین و سختترین قسمتشه)،واسه اینکه آب نره تو بینیت به محض اینکه شیرجه زدی تو آب باید هوا رو از بینی بدی بیرون،تا اینجای کار پاها کشیده و کنار هم بوده،شکمت که خورد به کف استخر،پاها رو باز میکنی،آب به طرف بالا هُلت میده.همینجا بدن یه قوس زیبا برمیداره که باعث کمردرد میشه:))
دیگه نهایت تلاشمو واسه رسم شکل کردم جولیک :دی
شاید پسره تازه اسلام آورده :))))
پاسخ:
دو روز پیش از اون روز بهم گفت براش جزوه ببرم و تو واتساپ باهاش هماهنگ کنم ! حتی اگه بگیم  تازه اسلام آورده هم خب ما غیر اسلامی نبودیم :)))
من سه بار خوندم با حرکت دست و بدن و سر. نتونستم بفهمم چجور شیرجه ایه! :)) :/
پاسخ:
خب آخه توضیح تئوریش سخته :))
در جواب کامنت جولیک بیشتر توضیح دادم :دی
من سلام نمیکنم، توی چشم طرف نگاه میکنم با لبخند، اگر نگاه کرد سر تکون میدم به نشونه احترام و اگر تشخیص دادم سلام بکن هست، سلامش میکنم در غیر این صورت نه ، ریسک نمیکنم، مخصوصا به دخترها . 

نه کارش رو توجیه میکنم نه تقدیر، گاهی برای خودم هم پیش میاد، دائما یکسان نباشد حال انسان . گاهی حال هیچکیو نداری، گاهی هم میخوای حال بگیری، آدمیه . 
پاسخ:
خب آخه ما تو بخشمون این حرفا رو نداریم که،همه با هم اوکی هستن و به هم سلام میکنن
ریسک؟:))
من بیشتر حس کردم خجالت کشید
ملت بخاطر کمر درد و پا درد و مشکل زانو استخر میرن که آبدرمانی بکنن.
بعضیا میرن استخر مصدوم میشن و دنبال ترک کردنش میوفتن که خوب بشن ⁦:-)⁩)
مراقب باش ⁦:-D⁩
حتما پسره فکرش درگیر بوده
پاسخ:
:))
چیکار کنیم؟ ما همه چیمون برعکسه :))
دیشب کشف کردم چرا کمرم درد گرفته! من قوس کمر دارم اون حرکت تشدیدش میکنه
باشه،قبول.حالا امروز میخوام براش جزوه ببرم:دی
مچکرم:))
پاسخ:
یعنی الان یاد گرفتی؟؟ :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">