زندگی بهتر

مشاهده ی ملاقات من و یاسمن از سطح

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۵۱ ق.ظ

امروز صبح یاسمن رو دیدم و هدیه هاشو دادم .خیلی ذوق کرد.مثل اینکه اصلا توقع نداشت کادو بدم بهش ! چون چند تا آیتم هم بود که دیگه کلا کف کرده بود!

چیزایی که براش خریدم:

کیف پول به پیشنهاد شباهنگ

یه فرشته ی پلی استر

کتاب

شلوارک!!

مایو !!!


این دو تای آخری خیلی باحال بود.مخصوصاً مایو :)) یه مایو براش گرفتم صادره از انگلیس.نمیدونم واقعا چرا این کارو کردم :)) 

عکساشون :

(اون چارخونه سفیده شلوارک و اون سفید صورتیه مایو میباشه)

1 و 2 و 3

 

یکی از دوستام نذاشت واسش کوله بگیرم گفت همینا رو براش بذار تو پاکت.اتفاقاً خوب شد نگرفتم چون امروز خودش با یه کوله ی فانتزی خوشکل اومده بود :)


+ البته من یه کتاب دیگه براش خریده بودم.اما از اونجاییکه قبل از هدیه دادن هر کتابی خودم باید بخونمش و هدیه گیرنده هم باید این اخلاق منو درک کنه،فهمیدم که کتاب مناسبی براش انتخاب نکردم.کتابه به طرز ناجوری مناسب خودم بود و حاضر نبودم به کسی بدمش.این عطر سنبل عطر کاج رو داشتم خودم.ولی چون همیشه مواظب کتابامم نو بود.حتی بوی کتاب نو هم میداد.داستانشم که دقیقا مناسب روحیه ی یاسی بود.این شد که چنین حرکتی زدم و کتاب " مفید در برابر باد شمالی" ِ عزیزم الان تو قفسه ی کتابام جا خوش کرده :)

+ یاسمن خییلی لاغر شده بود.راس میگن کانادا خورد و خوراک گرونه :دی

+ اخلاقش یه کم عوض شده بود :| عوضِ خوب نه ! عوضِ بد ! 

+بهم گفت مریم روم سیاه من واسه تو از اونجا هیچی نیاوردم :|

+ یک ساله قراره یه جزوه ی کوفتی آیلتس واسه من بیاره،حتی دیشب بهش یادآوری کردم گفت باشه میارم.امروز نیاورده بودش باز.دیگه قهر کردم با جزوه آوردنش.نخواستیم باو! 

+ خوشحالم من و راضی 




  • ۹۶/۰۲/۱۵
  • مریم

نظرات  (۳)

مبارکش باشه.
تا باشه از این باز دیدن دیدار آشناها...
پاسخ:
مرسی
آره خیلی خوبه ،ممنون
هدیه‌دهنده‌ی خوبی هستینا، کلا یه پکیجِ کامل هدیه میدین :)  اون کیف پول خیلی ساده و شیک و قشنگه :)) 
منم اونقدر از کتابام محافظت! می‌کنم که کماکان بوی نویی‌شون حفظ شده :)) 
پاسخ:
:))
آره کیف پوله خیلی خوب بود :)
محافظت از کتاب واسه چنین مواقعی جواب میده هااا :))
من همیشه سعی می‌کنم کیف پولم یا اونی که برای کسی می‌خرم تیره رنگ باشه. چون زود کثیف میشه.
پاسخ:
یاسمن از رنگ تیره خوشش نمیاد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">