زندگی بهتر

خوبه آدم بچه باشه :)

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۱ ق.ظ

خواهر زاده م، یلدا،هفت سالشه.چند وقته نمیذاره داداشم ببوسدش،زیاد تحویلش نمیگیره.امشب یواشکی تو گوشم گفت خاله یه چیزی بهت میگم تو رو خدا به کسی نگو.گفتم چشم.گفت دایی مجید ازدواج کرده ولی به شما نگفته!!! 

با خودم گفتم خدایا این بچه چی میگه؟ ولی خنده مم گرفته بود.گفتم چطور مگه؟ گفت یه بار من میخواستم آلبوم عکسای دایی مجیدو ببینم،دایی نذاشت گفت نه نه، نمیشه ببینی،عکس نامزدم توشه نمیخوام کسی ببینه!!! 


یعنی من پوکیده بودم از خنده:)))

این مجید ما عادتشه،مدل شوخی و اذیت کردنش اینجوریه.این بچه هم باورش شده! معلوم نیست چند وقته تو ذهنش داستان چیده که مجید یواشکی زن گرفته :))))

گناه داشت خیلی،دیگه براش توضیح دادم، بعدم رفتم واسه مجید تعریف کردم دوتایی یه دل سیر خندیدیم :))

  • ۹۶/۰۱/۰۴
  • مریم

نظرات  (۷)

  • گمـــــــشده :)
  • :))))))))
    خدا حفظش کنه
    پاسخ:
    مرسی :)
    البته بچه بودنش برای دیگران خوبه. وگرنه خودش که پدرش درمیاد.
    پاسخ:
    آره خب ولی شما خودت دلت واسه دوران بچگیت تنگ نشده؟ :)
    انگار هوو آوردن براش :دی
    پاسخ:
    آره،فک میکرده مجید آدم بدیه که همچین کاری کرده
    نمیدونه ما از خدامونه زن بگیره،حتی شده یواشکی:))))
    با مغز الانم آره دوست دارم. ولی با همون فکر بچگی بیشتر عذابه. اینکه هیچ کس جدیت نمی‌گیره... همه به خودشون حق میدن کنترلت کنند... کلی آرزو داری که احساس میکنی میلیاردها سال نوری ازشون فاصله داری (البته الانم این مشکل هست ولی یاد گرفتیم با منطقمون کمرنگش کنیم. اما توی بچگی این منطق هم وجود نداره)
    پاسخ:
    قانع شدم،راس میگین.بچه بودیم خوش بود اما همش میخواستیم بزرگ بشیم
    ⁦:-)⁩⁦)))
    شفای همه مریضا... امن یجیب المضطر اذا...
    پاسخ:
     :)))))
    الهی آمین
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • الهیی خدا حفظش کنه:)
    پاسخ:
    ممنون :) خدا شما رو هم حفظ کنه :)
  • بلاگر کبیر ^_^
  • نازی.... چه دنیای صادقانه ای دارن بچه ها :)
    پاسخ:
    آره،ساده و صادق و خوش باور:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">