زندگی بهتر

یاد باد آنکه نهانت نظری با ما بود

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۱۶ ق.ظ

+رقابت وقتی درسته که من و سایر همکلاسی هام از نظر کلاس و کتاب و جزوه در شرایط مساوی باشیم.اینکه اون جزوه خوبه رو که سکرت وار از سال بالایی ها گرفتی به کسی ندی و یواشکی بخونیش زرنگی نیست.دنیا هم که کوچیک،سه سوته لو میری! حالا کاش با این همه کثیف کاری نمره هاشونم خوب میشد!

+به ایام دل انگیز امتحانات نزدیک میشیم و بعدش خداحافظ ترم سه لعنتی! 

+ رفتم میگم استاد اسلاید های فلان جلسه رو فراموش کردیم ازتون بگیریم،میشه لطف کنید...خیلی تهاجمی میگه وقتی هوم وُرک درس منو آوردین منم بهتون اسلاید میدم.فک کردین من یادم میره؟شما خیلی پر رو و پر توقع هستین! 

انگار رفتم گفتم استاد کلیه ی چپتو در بیار بده به من! یه پاورپوینت که معلوم نیست از کجا دانلود کرده دیگه این اداها رو داره؟بعد یه جوری میگه هوم ورک انگار که اینجا دانشکده ی مهندسیه! یه محاسبه ی حجم بود به روش کاوالیری! اگه درس هم داده بود دلم نمیسوخت. خلاصه یه مشت حرف درشت بارم کرد،منم حساسم،یهو دمغ شدم،اشک تو چشمام جمع شد.آخه حقمون نیست اینطوری باهامون برخورد بشه.واقعاً تو این دیوونه خونه داره بهمون سخت میگذره. بعد برگشته میگه لاغر شدی یا بخاطر مانتو شلوارته؟منم که کارد میزدی خون نمیومد، بعد خودش گفت نه انگار صورتتم لاغر شده.تو دلم گفتم صورت عمه ت لاغر شده،بعدم تشکر و خدافظی و اومدم بیرون! 

+ شایعاتی که درباره ی دختر های مجرد و سن بالا به گوش میرسه که عقده ای میشن و... تا حد زیادی درسته!  والا من دارم به عینه می بینم.اینم یه دلیل دیگه واسه ازدواج کردن!

+دکتر گفته کمتر موبایل بازی کن تا چشمات خشک نشه.معلومه چقد بچه ی حرف گوش کنی هستم؟



  • ۹۵/۱۰/۱۳
  • مریم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">