زندگی بهتر

157

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ

واقعا حیفم میاد شما این دلبرا رو نبینید:)
هر روز علاوه بر آب کلی عشق بهشون میدم و قربون صدقه شون میرم:)








  • ۹۵/۰۷/۲۳
  • مریم

نظرات  (۹)

دمپاییات دیده میشه:/
پاسخ:
عکاسیم خوب نیس:))
حوصله نداشتم کات کنم! طوری هم نیس حالا ;-)
وااای جان چقدر نازن آخه ^__^ 
خیییلللییی خوبه گل و گیاه داشتن.. کار خوبی میکنی.. اصن اینا بیشتر از آب و کود عشق و علاقه میخوان.. تازه من واسشون آهنگم میذارم ^__^ 
پاسخ:
مرسی از انرژی مثبت:)
عه آره آهنگم باید بذارم واسشون! انقد حساسن که نگو،مخصوصا اون ابلقه،زود سرما میخوره :)
اسم همه‌شون دلبره؟
دلبر1، دلبر2، دلبر3، دلبر4 :دی
پاسخ:
:)))
اسماشون ایناست،از چپ به راست
پیله آ میکروفیلا، heart leaf،پیرومیا قاشقی،حسن یوسف
:)
  • رشته خیال
  • سمت چپی گل یخه؟؟
    پاسخ:
    نه، اسمش پیله آ  هست
  • گمـــــــشده :)
  • الهی
    بهشون برس.
    بزرگ بشن چی می شن

    پاسخ:
    حتما
    اینا خیلی جوونن،بزرگ بشن دلبر تر میشن:)
  • ر. کازیمودو
  • عاشق حسن یوسفم
    پاسخ:
    :)
    ولی حسن یوسف من زیاد خوشکل نیس، اون مخمل خوشرنگا قشنگترن! 
  • هانی هستم
  • چه خوب! حال خوب‌کنن اینا!
    پاسخ:
    آره دیگه،فعلا پناه آوردم به اینا:)))))
    اسم ندارن ؟ :-" نمیخوایید ما مشاوره بدیم واسه ی اسم ؟ =))
    پاسخ:
    اسماشونو در جواب به کامنت شباهنگ گفتم اما حقیقتش من همون دلبر صداشون میکنم.البته  بدم هم نمیاد اسم بذاریم واسشون:))
    طولانی ترین مدتی که یه گیاه توی خونه ی ما زنده مونده 3 الی 4 هفته س! از بعدش دیگه همه یادشون میره؛نه آّب گیرشون میاد نه غذا :دی

    +دومی از راست خیلی قشنگه :)
    پاسخ:
    بر عکس ما تو خونمون یه بخش بزرگی از خونه رو اختصاص دادیم به گلا،خیلی هم بهشون میرسیم:)
    من این چند تا رو آوردم خوابگاه، واسه بهتر شدن فضای زندگیم.شما هم خب به گلاتون رسیدگی کنین:)کم کم باهاشون دوست میشین،تبدیل میشه به یه عادت قشنگ
    +دومی از راست که واقعا عشق منه،از بس که سبز و شادابه:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">