زندگی بهتر

یاسمن

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۴ ب.ظ
آدم گاهی وقتا از عمق دوستی هاش با خبر نیست.تازه وقتی میره می فهمی چقد دوستش داشتی و کنارش شاد بودی.
یاسمن رو من واقعا دوستش داشتم و دارم.با تمام تفاوت هامون.با تمام اخلاق های خاصمون.وقتایی که میومد خوابگاه و بهم سر میزد رو خیلی دوست داشتم.هیچ وقت بدون هماهنگی نمیومد و این خیلی واسه من خوب بود. چون بهم حس مستقل بودن و زندگی کردن می داد.باعث می شد از جام تکون بخورم و اتاق رو مرتب کنم و یه خوراکی آماده کنم با هم بخوریم.همین که برام مهمون میومد خوب بود.یاسی تنها دوستی بود که گه گاه میومد خوابگاه و بهم سر میزد.
امروز اما،خیلی از من دوره.وقتی تاریخ رفتنش رو گفت خیلی شوکه شدم و گریه کردم.وقتی هم قبل رفتنش تلفنی حرف زدیم بغض کرده بودم و صدام در نمیومد.
حالا حتما رسیده مونترال.زندگی مشترکش رو با هومن شروع کرده.رو تختی سفید خوشکلش رو پهن کرده روی تخت،رومیزی ترمه ش رو انداخته رو میز و داره زندگی میکنه
زندگیش مثل تو قصه ها شد.یهو با نوه ی همکار مامانش که مقیم کاناداست ازدواج کرد و رفت تا زندگی رو یه جور دیگه و یه جای دیگه ادامه بده.ازدواج و مهاجرت.هر کدوم استرس ها و نگرانی های خودشو داره.واقعا براش آرزوی خوشبختی دارم.آرزوی شادی.
دلم یه جوریه. هم خوشحالم هم ناراحت
  • ۹۵/۰۵/۰۴
  • مریم

نظرات  (۶)

جدا شدن از یه دوست خیلی سخته..

انشاالله خوشبخت باشه..
پاسخ:
ممنون.ایشالا
خوش بحال  دوستتون که رفته کانادا:/
کاش یه دختر کانادایی هم بیاد منو بگیره ببره اونجا:)
پاسخ:
آره یه جورایی خوش بحالش،ولی یه جورایی هم ریسک کرد
:))))))
  • داداش مهدی
  • :/
    نوه همکارای مامان ما که از شوش و مولوی بالاتر نمیان :/
    پاسخ:
    دست رو دلم نذار که مامان خودم اصلا همکار نداره :)))))
    مامان من که همکار نداره رو چیکار کنم؟:((

    مگه یه دوست به جز خوشحالی دوستش چی میخواد:)
    پاسخ:
    هیچی دیگه،من و تو باید یه فکر دیگه بکنیم به حال خودمون:/
    نه واقعا چی میخواد؟ :)
    حتما حس بدی کسی رو که دوستش داشتی و ویژگی ای داشت ک از بقیه متمایز میشد و از دست بدی. ب این معنا ک حضور فیزیکی ش نباشه
    خوشبخت باشه
    با هم در تماس باشین تا فاصله رو رابطه تاثیر نداشته باشه:)
    پاسخ:
    مگه میشه فاصله رو رابطه تاثیر نداشته باشه آخه؟
    مرسی:)
    این دوستایی که قبل اومدن اطلاع میدن رو یه کم بیشتر دوست دارم
    پاسخ:
    امان از زندگی خوابگاهی :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">