زندگی بهتر

درس خوندن با اعمال شاقه

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۱ ب.ظ

دارم درس میخونم مثلا.قبلا صدای استاد رو ضبط کردم و الان دارم گوش میدم.داره سیستم تنفس رو درس میده.لهجه ی شیرازی داره،میگه لازم نیس هوا مث بچه ی آدم از این آلوئول در بیاد و از طریق alveolar duct بره توی آلوئول کناری.خیلی راحت از طریق alveolar pore راهشو میکشه میره خونه ی همسایه ! :/
مطالب علمی رو به زبون زیر سطح عامیانه میگه.بعدم میگه که این جا چون کلاس post graduate هست من اینطوری درس میدما شما به بچه های پزشکی با زبان دیگری درس بدید ! :/
چند دقیقه ای هم درباره ی بیماری آسم حرف میزنه و من یادم میاد بچه که بودم آرزوم بود که آسم داشته باشم.از ژست اسپری زدن خوشم میومد خیلی


+ یک دقیقه برای همه ی افراد 60 ثانیه ست.مهم اینه که هر فردی چگونه از زمانش استفاده کنه!
+چشمام خسته شدن،قشر فرونتال مغزم هم بی حس شده :))
+اگه پرداخت الکترونیکی نبود،ما چیکار میکردیم؟
  • ۹۵/۰۳/۲۷
  • مریم

نظرات  (۲)

موافقم فیگور زدن اسپری آسم خیلی باکلاسه ولی خدا نصیب هیچکس نکنه :)))
پاسخ:
آره فک کن نتونی نفس بکشی،خیلی سخته،به فیگورش نمی ارزه

تصورش خیلی جالب باید باشه ..

با لهجه شیرین شیرازی .... خخخخخ

پاسخ:
آره جالبه:))
البته لهجه ش خیلی غلیظ نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">