زندگی بهتر

خونه تکونی

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۰ ق.ظ

امشب خوابم نبرده و فردا روز کسالت باری خواهم داشت.بدیش اینه که یاسمن قراره ساعت نه بیاد اینجا! 

دیدین بعضی وقتا هزارتا فکر باهم میاد تو سر آدم؟ نصف شبی یادم افتاده برم چک کنم جواب فلان سوال امتحان دیروز رو درست نوشتم یا نه.الان که فکر می کنم می بینم دیروز توی برگه امتحانیم گند زدم.واقعا خجالت آوره

من واقعا از PMS متنفرم،از پست های این شکلی هم همینطور.از شب بیداری هم بدم میاد

من تا همین پریروز احساس خوشبختی میکردما،خوشبخت بودنم وابسته شده به وجود شهرزاد.وقتی میره دیگه نمیدونم چیکار کنم! امروز میخواستم زنگ بزنم خونمون با مامان و بابام صحبت کنم ولی یادم اومد پریروز باهاشون حرف زدم.خب بسه دیگه،حالا فک میکنن چه خبره!تا حالا شده کسی که ازش متنفرید رو خیلی دوست داشته باشید؟عذابه عذااب

من یه چیزی تو گلومه امشب نمیدونم چیه

  • ۹۵/۰۳/۲۷
  • مریم

نظرات  (۱)

برودکتر واسه pms بده کنترلش کنن برات:/
پاسخ:
PMS گند زده به خوشی های من بخدا
تا حالا فکر نکرده بودم بهش که برم دکتر!!!! مرسی:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">