زندگی بهتر

تفکر

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ب.ظ


دارم فهرستی از پریشونی ها و دل نگرونی هام تهیه می کنم.میخوام بررسیشون کنم.عواملشون و راه حل هاشون!
بلکه بتونم شب ها آروم بخوابم.
انگار مشکل از بالش نیست.مشکل از ذهن منه که نمیخواد آروم بگیره




+این روز ها هم هوا و هم فضای شیراز عالیه. اگر کسی میخواد امسال بهار شیراز رو تجربه کنه همین روزا وقتشه.تازه دیر هم شده.بر خلاف سالهای قبل که بهار نارنج ها توی اردیبهشت باز می شدند،امسال توی فروردین شکفتند و الان هم خیلی کمتر شدن!





  • ۹۵/۰۲/۰۱
  • مریم

نظرات  (۶)

منم نیاز دارم به این کار -__-
پاسخ:
 ! Do it 
هوای شیرازم آرزوست:)
پاسخ:
آرزوی خوبیست:)
حتما امتحانش کن
ایشاللا حضرت حافظ بطلبه یه سفر دل سیر بیایم دیارش رو سیاحت کنیم.
آخرین بار هول هولی و یه روزه بود اما به غایت چسبید!
پاسخ:
ایشششششااالاااا :))
به شیراز.. خیلی دوست داشتم الان شیراز بودم :)
نبینم پریشون و دل نگرون باشی خانوووم :)*
پاسخ:
سلام،خب بیایید شیراز،خوش میگذره:)
الان تقریبا خوبم :) مرسی:*
من تا بحال نرفتم شیراز :]

پاسخ:
حیف...!
من شیراز رفتم ولی تا حالا نارنج ندیدم

نارنج چیه؟!
پاسخ:
عه شیراز پر از نارنجه،هر طرف رو نگاه کنی درخت نارنج می بینی،توی همه ی بلوار ها،پارک ها،همه جا.نارنجستان قوام نرفتی؟
نارنج یه نوع از مرکبات هست،خیلی خوش عطر و بو،مثل لیمو بعنوان چاشنی ازش استفاده می کنیم.اما در اون حد ترش نیست،کاملا متفاوته
به شکوفه هلی نارنج میگن بهارنارنج،خیلی خوشکلن و عطر مست کننده ای دارن،عرق بهار نارنج و چایی بهار نارنج و شربت بهارنارنج هم داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">