زندگی بهتر

مریم هستم،دائم الچای

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ب.ظ


با آبدارچی بخشمون ساخت و پاخت کردم که بذاره اول صبح ها یه لیوان چایی بریزم واسه خودم ،عوضش فصل خرمالو که شد از خرمالو های حیاط واسش سوغاتی ببرم :))



+ الان متوجه شدم که میشه از این پست برداشت های دیگه ای هم کرد.مثلا اینکه من دارم به اون بنده خدا باج میدم و...  اما حقیقتاً اینطور نیست.درسته که قانونه که از فلاسک خودمون استفاده کنیم اما خب اگر کسی از آبدارخونه هم چای برداره اشکالی نداره.واقعا اشکالی نداره.این قانون رو هم خودش گذاشته در ضمن! منتها این آبدارچی ما اهل اذیت و شوخی هست و سر به سر بچه ها میذاره.مثلا یه مدت گیر داده بود که باید واسم سیب بیاری از شهرتون.هر چی میگفتم باباجون ما باغ سیب نداریم ول کن نبود.الان که فکر میکنم می بینم اون داره سوء استفاده میکنه اتفاقا:))) مخلص کلام اینکه بنده به کسی باج نمیدم:دی و این قرار هم یه جورایی یه شوخی پشتشه در حالیکه جدیه! 

++این همه پرحرفی رو بر من ببخشایید:)

  • ۹۵/۰۱/۳۰
  • مریم

نظرات  (۱۵)

توافق برد برده :))
پاسخ:
آره :))
امیدوارم زیرش نزنه
چون طبق عادت هنوزم وقتی میرم آبدارخونه کجکی نگاه میکنه :)
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالیه
    پاسخ:
    :)
    چه جالب
    پاسخ:
    امتحانش کنید 
    سلام دائم الچای :)
    پاسخ:
    سلام آنه :)
    الان این معامله، پایاپایه؟! :-) 
    پاسخ:
    آره دیگه :)))
    چرا نباشه؟
    الان به نفعتونه ؟؟
    پاسخ:
    آره دیگه
    اول صبح ها میرم از آبدارخونه چایی برمیدارم که خب این خیلی مهمه.خرمالو هم که ماشالا درخته خیلی پرباره و منم خرمالو دوس ندارم زیاد :))
    مثل اینکه ما به شرکتهای لبنیات بگیم شما تو محصولاتتون روغن پالم نریزین، ما ماست ۳۵۰۰ تومنی رو میخریم ۴۵۰۰ !!
    وظیفشونه! لطف نیست :-! 
    بخش شما اینطوری نیست؟
    پاسخ:
    آهاااا
    قانونش اینه که بچه های ارشد و دکتری فلاسک اتاقشونو بیارن آبجوش بردارن و خودشون چای درست کنن،فلاسک آبدارخونه مخصوص استادید و پرسنل هست
    من اونوقت صبح وقت ندارم چای درست کنم.تازه اگه این کار رو هم بکنم تا ساعت ۱۰ که کلاسم تموم میشه و نوبت چای بعدیم میشه چای غلیظ و غیرقابل خوردن میشه.اینه که همچین قراری گذاشتم:))
    من خرمالو دوس:))
    پاسخ:
    :))
    مامان منم عاشقشه
  • ماهی سیاه کوچولو
  • چه تضمینی هست که اونوقت شما زیرش نزنین؟!
    شماره آبدارچی رو بدین باش حرف بزنم سرش کلاه نره :)))
    پاسخ:
    اتفاقا اونی که ممکنه زیرش بزنه اونه نه من:))
    آخه خرمالو هم میوه ست که من بخاطرش بزنم زیر قولم؟ :دی
  • ماهی سیاه کوچولو
  • بالاخره اون نقده شما نسیه. وعده سر خرمن :))))
    پاسخ:
    من به خودم مطمئنم خب
    حتما ایشون هم اعتماد کرده دیگه:) وگرنه قرار نمیذاشت:دی
    حالا راضی ام ازت ;-) 
    پاسخ:
    :)
    نمیدونم چرا سهل انگاری کردم نسبت به واضح سازی موضوع:))
    امروزم نرفتم چای بردارم،انگار عذاب وجدان دارم!!!  :/
    سلام
    زیبا بود

    پاسخ:
    سلام:)
    خرمالو ^_^
    من فقط یه دونه جای میخورم اونم با صبحانه :)

    باج؟! چه حرفا :))))
    پاسخ:
    تو هم خرمالو دوست؟ :))
    کی حوصله داره صب زود توی خوابگاه پاشه چای درست کنه؟ من گاهی یه قسمتایی از راه رو میدووم حتی!از بس سحر خیزم :)) اینه که آبدارخونه گزینه ی بهتریست واسه چای بعد از صبحانه


    :)))) 
    احسنت به این هوش و نبوغ :))
    من اصن چای دوست ندارم.. یه قهوه و نسکافه و اینا میخوردم که اونم دکتر گفته نخور.. اما چایو اجازه داده.. خلاصه روزگار داره چای خورم میکنه :)))
    زنده باشی همیشه :)*
    پاسخ:
    :دی
    چرا گفته نخور؟ یعنی بده ؟ما هم نخوریم؟ یا شما علت زمینه ای داری؟
    ای روزگااااار :))
    قربان شما :*
    من چن تا ازپستاتون خوندم میشه بپرسم رشتتون چیه؟
    پاسخ:
    بله 
    علوم تشریح و آناتومی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">