زندگی بهتر

Contacts

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۴ ب.ظ
یکی از مخاطب های گوشیم به این اسمه: دختر فیزیولوژیووووو!!
یادمه ترم پیش یه کلاس مشترک با بچه های رشته ی فیزیولوژی داشتیم که من و نماینده ی اونا شمارمونو باهم رد و بدل کردیم.گفت اسمم دنیاست ولی از اونجایی که دنیا واسه من اسم آشنایی نیست(با اینکه دو روزه) فراموشش کردم.این شد که اسمشو اینجوری سیو کردم! دختر فیزیولوژیوووو:دی
اون ووووو آخرش هم خب لهجه ی شیرازیه،مثل دخترووو به معنی دختره،کتابووو به معنی کتابه! دختر فیزیولوژیووووو هم یعنی همون دختره که فیزیو میخونه :دی
یه مخاطب دیگه هم دارم به اسم خواهر کَنه:)) منظورم خواهر لاله ست! لاله همکلاسیمه که اون اوایل خیلی کنه بود.منم از اینکه هر روز بهم زنگ میزد و یک ساعت حرف میزد و وقت استراحتم رو می گرفت دلِ خوشی نداشتم! 
یه مخاطب دیگه هم هست که خیلی خانم منشانه اسمشو آقای یوسفی سیو کردم ولی وقتی شماره ش میفته رو گوشیم چشمم اسمشو چندش خان می بینه! اینم که خود داری کردم و اسمشو درست سیو کردم بخاطر اینه که توی اتاق گوشیمو میذارم روی میز و رفت و آمد بچه ها اونجا زیاده و اگه یوسفی زنگ بزنه آبروم جلوی هم کلاسی و سال بالایی و سال خیلی بالایی حتی!  میره

+ اینجوری منو نبینیدااا،من اننننننقددددد دختر خوبیم که خدا میدونه:دی

  • ۹۵/۰۱/۰۸
  • مریم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">