زندگی بهتر

الهی اخبار بمیره

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ق.ظ

آلارم گذاشتم که ساعت ۹ پاشم مستند" هیجان" شبکه ی مستند رو ضبط کنم.بابام زود میاد میگه چه خبر شده امروز سحر خیز شدی؟میگم میخوام یه برنامه رو ضبط کنم.میگه من میخوام اخبار نگاه کنما!!! گفتم باشه من اینو میزنم ضبط شه بعد میزنم اخبار،این خودش ضبط میشه! 

بعد دیدم وقتی داره ضبط میشه فقط ۱۰ تا شبکه در دسترس هستن و شبکه ی یک هم جزء لیست نیست!

هیچی دیگه بابام گیر داد که میخوام اخبار ببینم و راضی هم نشد! منم گفتم حالا این همه اخبار میذاره باز،بذار اینو ضبط کنم! نذاشت و هی ناراحت بازی درآورد!

منم کنترل رو گذاشتم و قهر کردم دوباره اومدم خوابیدم! بابامم رو به مامانم میگه ببین صب اول صبی بدخلقی میکنه!!!(من بدخلقی میکنماااا اونا خیلی خوش خلق و کول و باحالن!)بعد هی صدام میزنن بیا ضبط کن اخباره چیزی نداره! منم عصبانی،از همین جا داد زدم لازم نکرده،اخبارتونو ببینید یه وقت خدای نکرده خبری از زیر دستتون در نره!

دوباره میگن بیا ضبط کن،دوباره داد میزنم ولم کنین،من از اولش میخواستم.میگه ۴ دقیقه ش گذشته فقط! بعد دوباره میگن فلشتو در بیاریم؟دیگه من جواب نمیدم.من قهر کردما،هی باهام حرف میزنن نمیذارن درست قهر باشم، غصه بخورم واسه خودم!!!!

 الان اخبار لعنتی تموم شد،هیچ خبر درست و حسابی هم نگفت! 

کارد بزنی خون من در نمیاد


+ این نیمه ی گور به گور شده ی من اگه هی بخواد اخبار ببینه و کنترل بگیره دستش، دو نصفش میکنم که بشه یک چهارم! کنترل رو میکنم تو حلقش اصلا! 

  • ۹۵/۰۱/۰۸
  • مریم

نظرات  (۵)

تیکه آخر خیلی باحال بود:))))
گاهی اوقات باباها به صورت ناخواسته رو اعصابن:دی
پاسخ:
بعضی وقتا چیه عزیزم،در انتخاب قید دقت بُنما:))) بوگو همیییییشه:))))
شما بعدا با نیمه گمشده ت دوتا تلویزیون بخرین، نصف مشکلات زندگیتون حله
پاسخ:
من اصلا تلویزیون نگاه نمی کنم که! دیشب وسطای این مستنده رو دیدم،یک دل نه صد دل عاشقش شدم،صب پاشدم تکرارشو ضبط کنم! نیمه ی گمشده ی من به نفعشه که همینجور گم بمونه:))))
این مشکل فکر کنم تو همه ی خونه ها هست! 
سخت نگیر :-)
پاسخ:
من اون مستند رو مییییخواااام!
الکی قهر کردم بابا،میخواستم با احساساتشون بازی کنم:)))
نکته جالب اینه که همون اخبارو ساعت 14 و 16 و 18 و 20و30 و 21 و 22 نشون میده و شبکه خبر هم در طول کل شبانه روز خبر میگه :/
پاسخ:
آره بخدا،بعد تازه بدبختی اینجاست تو مهمونیا هم دوباره آقایون همین اخبار رو تحلیل و تفسیر میکنن!

خب همچه مواقعی یه برنامه تلویبن یا پخش اینترنتی، کار راه اندازه. به هرحال چیزی از ارزش‌های کاری که باباها با ما و اخبار می‌کنن کم نمی‌کنه :|
پاسخ:
پخش اینترنتی رو که نمیشه دانلود کرد.کاش مستنده رو میذاشتن واسه دانلود:(
آره،بابا ها آدمای عجیبی هستن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">