زندگی بهتر

دایی ها

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ب.ظ

دچار دایی زدگی شدم:))

من شش تا دایی دارم که امروز  رفتیم خونه ی ۴ تاشون عید دیدنی،اون دو تا رو هم خونه ی یکی از دایی ها دیدیم! هر طرف رو نگاه میکردم یه دایی می دیدم:))


+ به دایی امیرم حسودیم شد.یه دختر ۶ ماهه داره انقد گوگولی و خوشکل و خوش خنده ست که آدم دوس داره درسته قورتش بده

  • ۹۵/۰۱/۰۴
  • مریم

نظرات  (۴)

این که خوبه!
من خودم 5 تا دایی دارم و راضی هستم:)
پاسخ:
ایشالا که خدا واست نگه داره:)
منم راضیم:)
:-))) ماشالا دایی
پاسخ:
قربون شما :))
یعنی عید که میشه دز حسادتم میزنه بالا:|
من همش یه دایی دارم و خاله هم ندارم:| خب چقدررر خانواده خلوت آخه؟
پاسخ:
می بینم که من رو detect کردی:)))
عزیزم برو خداروشکر کن دیگه هم از این حرفا نزن :))

  • چشم به راهم ...
  • :)))
    خدا حفظشون کنه
    پاسخ:
    ممنون:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">