زندگی بهتر

دو نقطه دی

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ

باور کنید من با برق کاری ندارم اما برق همش با من کار داره

شما فکرشو بکنید من پای سینک ایستادم دارم ظرف میشورم،با هود آشپزخونه هم ۲ متر فاصله دارم،ولی هود اتصالی میکنه و من بیچاره رو برق میگیره:))

چنانی جیغ زدم که نزدیک بود سفر فردامون کنسل بشه :دی

برق لعنتی از هود افتاده بود تو کابینتا،از کابینتا خودشو رسونده بود به آب چِک بالای سینک و بعد هم دستای من.اینجوری بود: گُررررررررررررر

ای مهندسین برقی که میاید اینجا رو میخونید که اتفاقا کم هم نیستید.تو روح این برقتون، اُف بر این برقتون:))

درود بر پزشکی و صدها و بلکه هزاران درود بر آناتومی:)))

الله اکبر :دی

  • ۹۴/۱۲/۲۰
  • مریم

نظرات  (۸)

خدایی برقی که این همه راه میاد حقشه شما رو بگیره، زحمت کشیده کار کرده:))
پاسخ:
:)))
عه نکنه اصلا عاشقم شده؟:))
من الکترونیکی ام (بودم)
برو یقه قدرتیا رو بگیر :))))
پاسخ:
عخی! هیچ کدومتون که قدرتی نیستین!!
یه دوست قدرتی دارم البته،یقه ش الان شیرازه،من خونه م :))
ولی ببین،برق برقه دیگه،الکی دبه در نیار :دی 
من برق گرفتگی خیلی دوستدارم...
کلی انرژی میده بهم!
چنین هود داغانیم آرزوست😁
پاسخ:
خدا شما رو شفا میده،من مطمئنم :)))
الان که داری وبلاگ میخونی، دنبالت نیومده باشه! یا توی خیابون..! :-) 
آخه برق مگه بیکاره که اینهمه راه بیاد؟ اونم برق بیحال شیراز :-D 
پاسخ:
نه دیگه الان توی رختخوابم عایق بندی شدم:))
 به هر حال برق اومده منو گرفته و هیچ حرفی هم توش نیست! عروسی هم نمیگیریم،میخوایم بریم ماه عسل:))
  • مهدی رنجبر
  • منم که برق کنترلم...
    ولی خب بیخیال ... برقه دیگه میگیره و البته این مدلی که برقه اومده احتمالا مقدار خوبیش رفته تو زمین قبل ازین که بهتون برسه :) خداروشکر . 
    میبینید چه رشته سختی داریم؟؟؟ 
    بعنوان یه نکته البته خودتون بهتر میدونید ولی اگه حس کردید جدی بود بعدش آب زیاد بخورید (تجربه شخصی P:)

    پاسخ:
     الان که شما گفتید زمین یادم اومد که اتفاقا دمپایی هم پام بود! 
    من نمیدونستم آب رو! نخوردم،ولی حالم خوبه:)
    خیلی ممنون :)از دست این برق شما:))

    آبجی منم الکترونیکه:))
    برو به قدرتیا بگو! :| :)
    پاسخ:
    پیام من رو به آبجی جان برسون:))
    اگه یه قدرتی رو ببینم که یاورشو استاد میکنم اصلا :))))
    چشم حتما:)
    پاسخ:
    :)
    الله اکبر:/
    پاسخ:
    واقعا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">