زندگی بهتر

جز تو کسی نیست

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ب.ظ

خدای خوبم،لطفا هیچ وقت منو تنها نذار،خودت تصمیماتم رو هدایت کن،خودت دستامو بگیر،نذار از اهدافم دور شم،نذار کاری کنم که بعدا پشیمون شم،کمکم کن عقل و احساسم با هم در تعادل باشند و احساس نیاز، من رو از مسیر درست خارج نکنه.خدایا خودت بهترین ها رو سر راهم قرار بده،زندگی و سرنوشت و روزگار من تویی،تو از همه به من مهربونتری،صلاح منو میخوای،من به  تو اعتماد کامل دارم،من به تو تکیه میکنم،به تو پناه می برم

قلبم رو آروم کن،فکرم رو آروم کن،دوستم داشته باش،بیشتر از همیشه.خدایا حواست به من باشه،من بهت خیییلی نیاز دارم. میبوسمت :)

  • ۹۴/۰۸/۱۷
  • مریم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">