زندگی بهتر

سال نو مبارک :)

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ق.ظ

فکرشو بکنید من لحظه ی تحویل سال کجا بودم!

بابام میگفت بنده خدا تو رختخوابت میموندی بهتر از این بود که اون توو باشی:))))))))

ولی من ثابت میکنم که امسال سال خوبیه،خوب که نه،عاااالیه

 سالی که با همچین طنزی شروع بشه دیگه معلومه که چه سال خوبیه دیگه:)))))))

  • ۹۵/۰۱/۰۱
  • مریم

نظرات  (۴)

:-))
خوش به سعادتت
پاسخ:
نفرمایید آقا :)))
ایشالا به سلامتی ایشالا که سال خوبیه !! :)))
پاسخ:
مرسی، ایشالا :))))
همچنین واسه شما :)
به کسی نگیا مامان بزرگ منم همونجا بود سال تحویلو:))))
پاسخ:
ای ول:))
پس من تنها نبودم:))

:))
ایشالا سرشار از شادی باشه براتون
پاسخ:
ایشالا ایشالا
امیدوارم واسه شما هم پر از خیر و خوشی باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">