زندگی بهتر

شاید باید گاهی رمز دار بنویسم

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ب.ظ

من حرف هایی دارم که متاسفانه نمیتونم اینجا بنویسم

دارم با خودم کلنجار میرم بلکه راهی پیدا کنم! آخه اون حرفها شامل ضعف ها و ناملایمات زندگی میشه.مثلا میخوام از پدر و مادرم حرف بزنم،یا از همکلاسیام و هم رشته ای ها،یا از خودم حتی.چیزایی که اذیتم میکنه،نمیتونم اینجا بنویسمشون ولی دوست دارم یه جایی نوشته بشن!

البته کلا اهل اینکه خاطرات بد رو مرور کنم یا به یاد بسپارم نیستم.ناخودآگاه از یادم میرن.ولی خب بعضی وقتا دیگه دلم تحمل بعضی چیرا رو نداره!


+از رمزدار نوشتن زیاد خوشم نمیاد:|

  • ۹۴/۱۲/۲۵
  • مریم

نظرات  (۶)

  • داداش مهدی
  • از شخصیت‌های فرضی و اسم‌های تخیلی استفاده کنید. مثل یک جور قصه حرفتونو بزنید.
    پاسخ:
    خیلی انرژی میبره اونجوری! شیراز که میدونید چه اثری روی آدم میذاره:))

  • مهدی رنجبر
  • آره درک میکنم! یه سری چیزا هستن که آدم فقط میخواد بنویسه که از ذهنش خارج بشن و کس دیگه ای نبینه حتی خودش!
    پاسخ:
    آره! پیشنهاد شما چیست؟:)
    بنویس منتشر نکن
    پاسخ:
    اگه از کسی راه حل بخوام چی؟ 
    من باید اول با خودم کنار بیام
    آخ گفتی!
    اصن من وقتی بخوام بنویسمشون خودمم نمیخوام از روش بخونم
    قبلا تو یه دفتر مینوشتم ولی بعدش گفتم شاید دست کسی بیفته
    اون دفتر بیخیالش شدم
    پاسخ:
    یه بار بابا و مامانم نوشته های دفتر منو خونده بودن:|||||
  • مهدی رنجبر
  • پیشنهاد خاصی ندارم :( یعنی خودمم توش موندم! خودم مینویسم منتشر نمیکنم که با رمز دار نوشتن زیاد فرقی نداره! نمدونم
    پاسخ:
    دارم به حس بعد از عمومی نوشتن بعضی چیزا فکر میکنم :))
    فقط بدانید که هر کسی لایق شنیدن اسرار زندگی شما نیست.
    پاسخ:
    ممنون ولی اسرار نیستند :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">