زندگی بهتر

ایستاده در غبار

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ


دیشب فیلم ایستاده در غبار رو دیدم.بسیج دانشگاه واسه افتتاحیه ی راهیان نور مراسمی داشت که توی این مراسم این فیلم هم پخش می شد.من البته نمی دونستم.فکر میکردم مثل بقیه ی برنامه های دانشگاه قراره فیلم پخش بشه و تمام.از کل این خوابگاه صد نفره فقط من و الهام بودیم که بلیط گرفتیم.سرویس که اومد در خوابگاه دیدم همه ی دخترای داخل سرویس چادری هستن! مونده بودم حیرون! گفتم الهام چادر اضافی تو دست و بالت نیست ؟ :)) شما طرز لباس پوشیدن من رو نمی دونید و طرز خاصی هم نیست البته!

هیچی دیگه رفتیم نشستیم تو سالن.سالن پر بود از صدای جمعیت !قرآن خوندن،صدا قطع نشد! ولی تا سرود ملی پخش شد همه ایستادن و سکوت ! یه حاج آقایی رو دعوت کردن بیاد رو سن واسه سخنرانی.نسبتا جوون بود.گفت میخواد کمی راجع به شهادت صحبت کنه و اصلا چی میشه که یه نفر به جایی میرسه که میفته توی مسیر شهادت! دیدم عه ! میخواد سوال منو جواب بده! سراپا گوش شدم و حتی ریکوردر گوشی رو هم روشن کردم که صداش ضبط شه! منتها حاج آقا یه وضعی درست کرد تو سالن که حال همه به هم خورد.همچین داد میزد و پشت سر هم شعر میخوند از این و اون و شرق و به غرب میچسبوند که علاوه بر گوش درد سرگیجه و حالت تهوع هم گرفتیم!!!

بعد هم خدا رو شکر از روی سن اومد پایین و ما فیلم رو دیدیم.منم کلا شوت بودم نمی دونستم احمد متوسلیان اصلا کی هست! اوایل فیلم تصمیم گرفتم لم بدم و بخوابم.به الهام می گفتم ببین کارگردان داره ما رو احساساتی میکنه که آخرش که احمد شهید شد گریه کنیم! گفت شهید نمیشه که! این شد که سریع اسمش رو سرچ کردم و فهمیدم داستان از چه قراره و رفتم تو فیلم!

فیلم خوبی بود.از واقعیت خوشم میاد.از رویا بیشتر .اما همین که نشون میداد که احمد چه رفتار و اخلاقی داشته خوب بود بنظرم! به نقل از الهام "فقط یه جا باید شهید همت رو مینداخت روی خاک که سینه خیز بره اما نشون نداد"

میگن اون 4 دیپلمات ممکنه هنوز زنده باشن! عجب داستانیه! لعنت به هر چی تروریسته

  • ۹۴/۱۲/۱۸
  • مریم

نظرات  (۲)

کنجکاو شدم ببینم فیلمو:)
پاسخ:
آره حتما ببین
فک کنم فیلم برگزیده ی جشنواره ی فجر بود، یه همچین چیزی! نمیدونم.ببین
فراق حاج احمد و دوستانش عقده‌ای شده در دلهای منتظران

پاسخ:
کاش زنده باشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">