زندگی بهتر

دگران روند و آیند و تو همچنان که بعله!!

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ق.ظ

بعضی از انواع محبت ها هیچ جوره به دل من نمی شینن! با اینکه میدونم محبت هستند اما دوستشون ندارم.

مثلا همین دیروز وقتی داشتم با خواهر بزرگترم میومدم خوابگاه، تصمیم گرفتم از میوه فروشی سر خیابون میوه بخرم.این هفته نوبت کیوی و سیب بود!خواهرم سر خود اما از سر محبت لیموترش و موز هم برداشت و خودش همه ی خریدهامو حساب کرد! آخر سر من مونده بودم و یک هفته وقت و یک عالمه میوه! 

این کارش به دلم ننشست.درحالیکه اگه خودش بدون اطلاع من میوه میگرفت و برام میاورد خیلی خوشحال می شدم

یا مثلا وقتی کسی بهم میگه من دوستت دارم ولی.... 

این" ولی "مثل یه سطل آب یخ میمونه که میپاشن به قلبم! 

یا محبت هایی که یک زیرکی خاص پشتش هست.مثل محبت های شهرزاد!  

محبت خالصانه اما تا عمق قلبم رسوخ میکنه،مثل محبت کسی که میشه از ساده ترین حرف هاش شدت دوست داشتنش رو فهمید!

من محبت خالصانه رو تجربه کردم! همین چند شب پیش.همین تجربه برام کافیه! به یادموندنی و همیشگیه! ممنونم از اون کسی که انقدر عزیزه که همیشه بهش برمیگردم:)

  • ۹۴/۱۲/۱۵
  • مریم

نظرات  (۵)

میشه محبت واقعی رو از غیرواقعی تشخیص داد،به خصوص وقتیکه محبت خالصانه رو تجربه کرده باشی:)
پاسخ:
دقیقا:)
و این خیلی خوبه
و چقدم میچسبن این محبتایی که جنسشون فرق میکنه ^__^
زندگیت پر از این محبتا :)*
پاسخ:
خیلی خیلی متشکرم :)
خیلی می چسبن،اصلا آدم دوست داره اون لحظه زمان متوقف شه،یا همون لحظه بمیره :))
محبت از دید هرکسی یه شکله دیگه :-) 
میدونم چی میگی، اما خواهره دیگه... :-) 
پاسخ:
دستش درد نکنه،اما راه و روش محبت کردن هم به اندازه ی خودِ محبت کردن تاثیر گذاره:)

  • وقایع نگار
  • از نظر من خیلی محبت بود... شاید از نظر اونم همینطور محبت بود...
    ولی خب این تو فرهنگ تو محبت نیست. شاید برعکسشم اتفاق میافتاد اون دلگیر میشد. 
    نباید سخت گرفت :)
  • داداش مهدی
  • بدی محبت خالصانه اینه که از دست بره خیلی دردش زیاده! محبتای معمولی هم سود دارن هم راحت فراموش میشن...
    پاسخ:
    محبت خالصانه طوریه که همون تجربه ش کفایت میکنه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">