زندگی بهتر

جمعه تعطیل است

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

میدونین تنها چیزی که میتونه جمعه ها منو از رختخوابم جدا کنه چیه؟؟

مثانه م که بی نهایت پر شده و داره میترکه :))))))



+الان بیدار شدم :دی

خب بنظر من جمعه مال خودمه،هر کاری دوست داشته باشم باهاش میکنم:))

  • ۹۴/۱۲/۱۴
  • مریم

نظرات  (۵)

O_o عجب ....
پاسخ:
بخند جانم، بخند :)))
به تنها دلیلی که برای بیدار شدنت فکر نمیکردم، همین بود:)))
اتفاقا جمعه مخصوص خانواده اس:/
خب بقیه روزا اکثرا به خودت اختصاص داره.
پاسخ:
دلیل قانع کننده ای بود ولی
والا من اصلا نمیفهمم روزام چطور میگذره،بقیه روزام به درس و دانشکده تعلق داره.میمونه یه جمعه که مال خود خودمه،به هیچ کس هم نمیدمش:)))
خانواده که خونه هستن،من خوابگاه :)
آهان تو خوابگاه واسه خودته:))
پاسخ:
یس،یس:))
خوبه همون بیچاره ساعت 11 بیدارت میکنه :)))
جمعه ها غروباشو فاکتور بگیری خوبن :)
پاسخ:
من راه مقابله با غم غروب جمعه رو پیدا کردم
خیلی ساده ست،بیرون رفتن و با دوستان وقت گذروندن
واسه من خیلی خوب جواب میده
چه دلیل قانع کننده  ای!!

پاسخ:
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">