زندگی بهتر

یوووهووو :))

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ب.ظ


رفتم نشستم روی صندلی،جلوی آینه ی آرایشگاه.منتظر بودم خانمه بیاد و از نقشه م مطلعش کنم.یه کم خودمو نگاه کردم،یهو دلم واسه خودم سوخت.خانمه که اومد بهش نگفتم که میخواستم موهامو کوپ کوتاه کنه.عوضش بهش گفتم چتری میخوام.

من الان یه دخترم با موهای بلند که جلوی موهاش چتریه!

خیلی خوشکل شدم.بخدا راس میگم :))

اصلا یه جور خاصی شدم.خیلی زیاد تغییر کردم.نیشم هم تا بناگوش بازه :))




  • ۹۴/۱۲/۰۱
  • مریم

نظرات  (۷)

مبارکه:))
پاسخ:
مرسی:)
توصیه می کنم امتحان کنی
دفعه آحری که به آرایشکره اینو گفتم موهای تا پایین شونه م رو تا بالای گوشم زد تا چتری دار شم:|
پاسخ:
توفیق اجباری بوده :))
ولی مطمئنی رفته بودی آرایشگاه؟و اون خانم آرایشگر بود؟
جولیک راست میگه:)
منم یه بار همچین تجربه ای رو داشتم:/
و اینکه ممنون از توصیه ات، ولی مامان من از موی بلند خوشش نمیاد :||
پاسخ:
 عجب آرایشگرایی پیدا میشن:|
موی خودته، اگه خودت دوس داری کوتاهش کن،بلند میشه باز :)
قسم نمیخواد بابا. باور میکنیم :/
پاسخ:
:)))))
قسمش واسه تقویت باور پذیری نبود،از روی عادت بود بیشتر
بی صبرانه منتظریم:))
پاسخ:
چشم :)
عه.. ینی ماهم امتحان کنیم؟!  ^__^
پاسخ:
حتتتماااااا:)
خب من دلم نمیومد اولش،ولی همین که کاری رو انجام میدی که دلت نمیاد خودش خوبه ؛)

  • وقایع نگار
  • دم عیدی همه ی تنوعی دادنــ :))
    پاسخ:
    آره:)
    شما هم بدین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">