زندگی بهتر

یکِ دوازدهِ نود و چار

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ق.ظ

همین الان بهمن ماه تموم شد! خدایا شکرت.از خوشحالی گریه م گرفته!

الان یک اسفنده،اسفند یعنی بهار،یعنی از فردا هوا گرم میشه،این خیلی خوبه


+ من همین فردا موهامو کوتاه میکنم.هر چی عصبانیت دارم سر موهای بیچاره م خالی میکنم.من عصبانیم.من خیلی عصبانیم

+ چجوریه که هم خوشحالم هم عصبانیم؟

+فردا به اون دو تا شاگرد بیچاره م هم زنگ میزنم و انصراف میدم از تدریس



  • ۹۴/۱۲/۰۱
  • مریم

نظرات  (۴)

اسفند خوبه،برعکس بهمن که دوسش ندارم:/
حالا دقیقا از امروز که هوا گرم نمیشه،ولی هوا گرم میشه:)
+بدبخت این موها که هرچی میشه باید کوتاه شن:(
+نمیدونم:/
+چی درس میدی؟:)
پاسخ:
اتفاقا دقیقا از همین امروز هوا گرم میشه که شد!

زیست درس میدم :)
یا همون ژیشت :))
ژیست؟:)
خوبه موفق باشی:)
پاسخ:
ژیست نه،ژیشت :))
مرسی،ممنون:)
زیست عه
منم فیزیک درس میدم :دی
البته انصراف تو کارم نیست :/
پاسخ:
فیزیک عه
باریکلا
فیزیک آواز خداوند است...
شما هم اگه به اندازه ی من تحت فشار بودی،شاید انصراف میدادی :)
  • شکوفه شکوفا
  • اینکه هوا گرم بشه خوبه؟؟
    من که عزا گرفتم
    پاسخ:
    این که بهار شه عااالیه 
    عزا چرا؟
    گرما هم میگذره ؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">