زندگی بهتر

خسته شدم

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ق.ظ

قوز بالا قوز هم تشریف آورد.

سرما خوردگی و بدن درد و سر درد و بی حالی و درد فک بالا و تحریک پذیری لثه ها و درد لثه ها و خونریزیشون و گلو درد و گوش درد و قفسه ی سینه درد و دل پیچه و توهم و مالیخولیا کم بود! 

قوز بالا قوز هم تشریف آورد.

  • ۹۴/۱۱/۳۰
  • مریم

نظرات  (۲)

الان فقط من فهمیدم منظورت چیه یا همه به باهوشیه منن؟! :)))
پاسخ:
همه به باهوشی تو هستن،منتهی به روی خودشون و من نمیارن:))
فک کن یه درصد کسی متوجه نشه من چی دارم میگم! 
خوبه فقط خسته شدین
من بودم حتما جان به جان آفرین تسلیم میکردم :/
پاسخ:
خواستم تسلیم کنم.نپذیرفت!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">