زندگی بهتر

بنفش تیره

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ

فقط کافیه به چیزی اعتقاد پیدا کنم. قضیه طوری بهم ثابت  میشه که جای هیچ شکی باقی نمیذاره.


قبل تر ها اینطوری بود که اگه مثلا به کسی میگفتم من امسال اصلا سرما نخوردم،کمتر از ۲۴ ساعت بعدش علائم سرماخوردگی خودش رو نشون میداد اما الان کافیه بهش فکر کنم.کافیه پیش خودم بگم ایول امسال سرما نخوردم.به فردا نکشیده خودشو نشون میده.دقت کردم همچین حالتی فقط واسه اتفاقات منفی رخ میده.هنوز نفهمیدم این قضیه به غرور ربطی داره یا نه! 

یا مثلا کافیه یه ذره ادای چیزی رو در بیارم یا تظاهر کنم. مثلا اگه بگم دل پیچه داشتم و به این دلیل نتونستم فلان کار رو انجام بدم شب نشده دل پیچه میگیرم

من اصولا  دروغ نمیگم اما اگر احیانا دروغی گفتم خدا با مشت میکوبونه به صورتم.

کسی تجربه ی مشابه داشته؟کسی ایده ای درباره ی این موضوع نداره؟قانون جذب؟قانون مورفی؟



+در انتظار تحویل گرفتن روپوش از خیاط


  • ۹۴/۱۱/۲۴
  • مریم

نظرات  (۵)

:-))
مورفی و ... اینا که کشکه، ولی واقعا زیاد اینطوری میشه و خیلی وقتها هم نمیشه. ولی ماها خیلی زوم میکنیم روی مواردی که شده :-) 
پاسخ:
از کجا مطمئنید که مورفی کشکه؟
این که بهش اعتقاد ندارید جای تقدیر داره البته :))
آره حرف شما درسته،ما زوم می کنیم روی مواردی که شده 
عههه منم همچین چیزایی رو تجربه کردم:)
مثلا همین دو ماه پیش به دوستم که سرما خورده بود گفتم من هنوز امسال زمستون سرما نخوردم...
باورت میشه موقع امتحانا یه جوری سرما خوردم خفن :|
اصن خودِ خدا گفت بیا اینم سرماخوردگی که دلت واسش تنگ شده بود:)
چند بار دیگه هم از این جور چیزا برام اتفاق افتاده:/
پاسخ:
پس من تنها نیستم:)
تا حالا بهش فکر نکردی که چرا؟
دقیقا :/
گمونم همین غروره که میگین
اونقدر تحربه مشابه داشتم که از دستم در رفته :/
پاسخ:
اوه اوه
منم به غرور مشکوکم
چرا بهش فکر کردم،من خودم دلیلش رو قانون جذب میدونم:)
پاسخ:
:)
نیکولا هم اینجوریه!
پاسخ:
پس من به هیچ وجه تنها نیستم! 
حالگیری تا این حد آخه؟من هنوز دارم تاوان دروغ شنبه رو میدم:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">