زندگی بهتر

من نبودم دستم بود

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۵۸ ب.ظ

آغا،تابستون امسال داداشم ازم خواست کفشاشو براش با شامپو فرش بشورم.یه سطل آوردم و با شامپو فرش توش آب کف درست کردم،کفشه رو انداختم توش و تمیز شستمش و آبکشی کردم!

فرداش مجید کفش ها رو که گذاشته بودم زیر نور آفتاب خشک بشه دید! کفشش کج و کوله شده بود:))) اومد گفت اینا رو چجوری شستی این شکلی شده؟منم پروسه رو براش توضیح دادم:))

دقیقا اینجوری جوابمو داد:" یعنی خااااک بر سرت!  مرض داشتم گفتم با شامپو فرش بشوری؟میخواستم آب نخوره به کفشم خل خداا:)))

سوتی داده بودم در حد لالیگا! ولی چون بی عارم از خنده کف زمین پهن بودم:))))



+ امروز کفشامو با شامپو فرش نشستم، تمیز کردم :))






  • ۹۴/۱۱/۲۲
  • مریم

نظرات  (۶)

وااااای ینی عالی.... :))))))))
پاسخ:
خخخ :))))))
  • چشم به راهم ...
  • افرین :)))
    پاسخ:
    تشویقم نکن تو رو خدا،من مستعد گند زدنم :)))
    همین که شستین خیلی هم خوبه
    هرکی بهتر میخواد خودش بشوره :/
    پاسخ:
    هووم...تا حالا اینوری به موضوع نگاه نکرده بودم، از بس بچه ی مظلوم و حرف گوش کنی هستم من:)))
    والا،همینه که هست :))))
    اصن خواهره و سوتی دادناش:)
    من یه بار کفشکو انداخنتم تو ماشین لباسشویی:/
    خیلی تمیز شده بود ولی عمر زیادی نداشت:)
    پاسخ:
    آره خوبیش اینه که تنبیه نمی شیم:))
    شما هم خسته نباشید :))
    آره کفش داغون میشه!
    چقدر غلط نوشتم:D
    پاسخ:
    منم اصالت کامنتت رو حفظ کردم:))
    Take it easy 
    :)
  • وقایع نگار
  • =))))

    پاسخ:
    :-D 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">