زندگی بهتر

جمعه ی خوب

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۲۷ ب.ظ


دیروز روز خوبی بود:)

با خواب و استراحت و بعدشم صبحانه ی کامل شروع شد.به سارا و الهام پیشنهاد شیرازگردی رو دادم.ساعت 3 ناهار خوردیم و رفتیم باغ ارم.من باغ ارم رو خیلی دوست دارم.چند سال پیش روزهای بدی در زندگیم وجود داشت که علناً دچار افسردگی بودم و برای فرار از این افسردگی به باغ ارم پناه می بردم.باغ ارم یه باغ گیاه شناسی زیباست و اگر اطلاعی درباره ش ندارید لطفاً اینجا رو بخونید.یه قسمت از باغ هست که ورود بهش ممنوعه و این هم بخاطر وجود درخت های سرو قدیمی و بلند و به ویژه تک درخت سروناز شیراز هست.همیشه روی پله های منتهی به اون قسمت،پشت به همه جا ،می نشستم.کتاب میخوندم یا آهنگ گوش میدادم... و چه لذتی داشت...گاهی هم قدمی میزدم و با توریست ها دوست میشدم.راه میفتادم باهاشون باغ رو بهشون نشون میدادم.هدفم هم بیشتر تقویت زبانم بود.

دیروز اما الهام و سارا همراهان خوبی نبودند و از اونجایی که من از تنهایی بیشتر از هر چیزی لذت می برم چندان بهم خوش نگذشت.من وقتی جایی میرم وقتم رو صرف عکس گرفتن از خودم توی صحنه ها و مناظر مختلف نمی کنم.سعی میکنم همه جا رو با دقت نگاه کنم و لذت ببرم.راه برم و فکر کنم. با دیدن گل ها و درخت های زیبا به وجد میام و همین بزرگترین لذت و خاطره ست برام.گاهی فکر می کنم  این خیلی بده که زیاد از خودم عکس ندارم.سال ها بعد هیچ عکسی از سنین مختلفم و جاهایی که رفتم و دیدم ندارم.ولی خب اینجوری هم اذیت میشم.آزار دهنده ترین قسمتش اونجاییه که همراهت هی ژست میگیره و میگه عکس بگیر.مگه من عکاسم؟ اومدم نفس بکشم ! 

تنها دوستی که در کنارش بهم خوش میگذره و آرامش دارم مریمه .موقعیت شناسه و جایی که نباید،حرف نمیزنه.میذاره یه ذره تنفس کنیم.اگر هم حرفی بزنیم به دل هردومون می شینه :)

دیروز دوتا توریست جوون هم دیدم که دوست داشتم باهاشون صحبت کنم اما الهام خانم نذاشت.می گفت با نامحرم حرف نزن اونم از نوع اجنبیش.زورم گرفته بود خیلی.اه 

البته خب بعدش رفتیم جمعه بازار و یه دستبند سنگ یشم خریدم که خیلی قشنگه،ایناهاش و باعث شد یه کم بهم خوش بگذره.زیاد راه رفتیم و آخرش هم رفتیم جیگرکی سر خیابون و جای شما خالی جیگر خوردیم :) 

راستش اولین بار بود بدون بابا یا داداشم میرفتم جیگرکی ! رستوران و فست فود و کافه زیاد رفتم ولی جیگرکی نه :))

روی هم رفته خوش گذشت.تعطیلات خوبی بود.سعی میکنم هر جمعه چنین برنامه ای بریزم اما با دوستان مختلف.مطمئنم برنامه ی جالبی میشه.

اصلا تصمیم گرفتم زندگیمو تغییر بدم.هوا هم که خوب شده سعی میکنم بیشتر از این فرصت استفاده کنم.دوباره کتاب میخونم.خب اوکی،کتاب درسی هم باشه ایرادی نداره :دی 



  • ۹۴/۱۱/۱۷
  • مریم

نظرات  (۳)

شیراز واقعا شهر قشنگیه!
درمورد عکس گرفتن هم تا حدودی باهاتون موافقم. البته میشه یه دونه عکسو گرفت واسه به خاطره موندنش. نه اینکه هی شور قضیه رو درآورد
پاسخ:
خیلی قشنگه,من به این شهر علاقه ی شدید قلبی دارم
بله من یه دونه گرفتم :)
دستبنده خیلی خوشگله...مبارکه :)
پاسخ:
ممنون از شما :)
  • مهدی رنجبر
  • باغ ارم رو یک بار رفتم خیلی خوب بود :)
    دست بندتونم خیلی خوشرنگه
    شاد باشید!
    پاسخ:
    مرسی از شما،ممنون:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">