زندگی بهتر

دنیای بد!

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ق.ظ

بعضی وقت ها، دنیا تبدیل به یک زن جادوگر و خبیث میشه،با ناخن های تیز و بلند.بعد تا میتونه ناخن هاشو میکشه به پشت من و روی بدنم خراش میندازه.من اعتراضی نمیکنم و زیاد دردم نمیگیره.اما یه شب،با یه تلنگر،وقتی همه خوابن،پشتم شروع به سوزش میکنه.انقدر تیر میکشه که اشکم در میاد.تک تک خراش ها منو به گریه میندازن و طوری گریه میکنم که روز بعدم هم خراب میشه!


  • ۹۴/۱۰/۱۹
  • مریم

نظرات  (۲)

  • حامد پروینی
  • سلام - دقیقاً همین موقع ( ... شروع به سوزش میکنه.انقدر تیر میکشه که اشکم در میاد ) باید لبخند بزنی و بگی: آهای دنیا ! کوچکتر از این حرفایی که منو گریه بندازی.

    هرچند که آدم گاهی اوقات کم میاره از دست این دنیای کثیف، ولی نباید ببازه حتی وقتی که فکر میکنه دیگه چیزی برای باختن نداره باید بدونه یکی هست که هواسش به همه چیز هست.... خدا! همین کافیه..
    پاسخ:
    بله درسته اما گریه کردن هم خیلی خوبه و گاهی اوقات میشه درمان خیلی از دردا
    طوری هم نشده حالا :)))یه ذره دلم گرفته بود ولی ادامه دار شد 
  • زین العابدین
  • که زیاد دردتون نمی گیره و طوری گریه می کنید که روز بعدتون هم خراب میشه :)
    پاسخ:
    آره بخدا:)) اولش زیاد درد نمی گیره،بعدش که  روی هم تلنبار میشه،یه دفه درد میگیره و گریه.ولی خوبه ها،یه دفه گریه میکنم به اندازه ی دو سه ماه:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">