زندگی بهتر

Feelings

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ق.ظ

سه ماهه که دلم هوس بستنی کرده اما یادم میره بخرم.ممکنه دلیل این فراموشی این باشه که تنهایی بستنی خوردن رو دوست ندارم.باید دوستی،عزیزی یا حداقل آشنایی باشه که بشه کنارش بستنی خورد.گاهی وقت ها دلم خیلی چیزها میخواد اما یا فراموش میشه و یا سرکوب.

این روزها شرایطی دارم که توضیحش سخته. یه حرف تا نوک زبونم میاد و دوباره برمیگرده توی گلوم.بعد مثل یه سنگ توی گلوم میمونه و اذیتم میکنه.

فرض کنید یک کفش دارید که خیلی شیک،راحت و زیباست و شما هم خیلی دوستش دارید و برای خریدنش پول زیادی خرج کردید،اما هر بار که میپوشیدش،پاهاتون به سنگ ها گیر میکنه و میخورید زمین.کفش رو کنار میذارید یا با زمین خوردن های پیاپی کنار می آیید؟


  • ۹۴/۱۰/۱۶
  • مریم

نظرات  (۵)

جالب بود ... :)
من هم چیز های زیادی خواستم و نشده ..
وقتی که .. بماند ..
وبلاگتون رو دوست داشتم ... خیلی ....
موفق باشید
پاسخ:
مرسی:)
همه مون همینیم فک کنم.کوله باری از خواستن و نشدن ;-)
  • camma selfpitty
  • با امروز میشه 19 روز که بستی تو جا یخی یخچاله و من
    یا حال خوردنش رو ندارم
    یا بجاش سرما خوردم
    یا ... نمی دونم چرا هنوز نخوردمش!
    پاسخ:
    فاسد نشده باشه حالا . آخه بستنی خوردن از نظر من یه خوشگذرونیه!! 
    شما باز یه قدم برداشتی خریدیش؛-)
  • camma selfpitty
  • اعتقادی به تاریخ انقضا ندارم

    پاسخ:
    مسموم نشدی وگرنه میفهمیدی،تاریخ انقضا نمیدونم چی چی است که چی چی شده است :)) بر وزن عاشق نشدی وگرنه می فهمیدی، پاییز بهاریست که عاشق شده است
    آقای راکی من امروز توی بارون رفتم بستنی گرفتم خوردم.ولی اغنا نشدم هنوز که!!!
  • چشم به راهم ...
  • بستنی خوبه
    مخصوصا بستنی قیفی دو رنگ :)
    پاسخ:
    هوووووم،دلم خواست دوباره:))
    زندگی هم همینطوره
    ضد حاله!
    پاسخ:
    باید یه راهی باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">