زندگی بهتر

تجربه

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ


تا حالا هیچ وقت با همکلاسی خودم هم اتاقی نبودم و از این به بعد هم نخواهم بود.چرا که یکی از همکلاسی های دخترم متاهل و دیگری ساکن شیرازه! اما یادم باشه که با دو نفر که همکلاسی هستند هم،هم اتاقی نشم.چون الان تجربه ش رو دارم.الهام و سارا از اولش که میان اتاق مشغول تشریح و تحلیل وقایع روز میشن.از استاد بگیر تا آبدارچی بخش،همه رو مورد عنایت قرار میدن و بلند بلند میگن و میخندن!آرامش دیگران کاملا سلب میشه و از قضا چیزی هم نمیشه بهشون گفت.

  • ۹۴/۱۰/۱۳
  • مریم

نظرات  (۱)

سلام
من که با هم اتاقیم(زین العابدین) هم کلاسی بودم خعلی هم خوب بود
میدونی ی جورایی ملاک هم کلاسی بودن یا حتی هم رشته ای بودن برای انتخاب هم اتاقی ملاک خوبی نیس بنظرم. انگار که آدم بخاد با یکی زندگی کنه باید اونجوری ملاک داشته باشه
مثلا من دوس دارم با کسی هم اتاق باشم که آدم خوبی باشه، مرتب و منظم باشه، اهل مراعات باشه و اینا
مگه نه؟
:)
پاسخ:
سلام
خب تو با هم اتاقیت هم کلاسی بودی،با همکلاسیت که هم اتاقی نبودی! :دی
ولی جدی زین العابدین فرق داره،دوست داشتن مسئله ی مهمیه.فهمیدن هم همینطور.تصور اینکه تمام روزم رو در کنار کسی باشم که برام جذابیتی نداره و هی یه حرفاش گوش بدم حالمو بد میکنه.
آره:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">