زندگی بهتر

دروغ

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸ ب.ظ

خدا منو ببخشه ولی من یه شیطنتی کردم :دی

نوه ی خاله م (الهه) کنکوری بود،کلاس کنکور و درس خوندنای زیاد و کلی ادعااا

هم سن خواهر کوچیکه ست و رقیب بودن با هم! همیشه روحیه ی خواهر کوچیکه رو تضعیف می کرد! ولی من با فاطمه حرف زدم و بهش گفتم گول این چیزا رو نخور،کلاس کنکور واسه کسی جواب میده که زمینه ی درسی خوبی داشته باشه،نه الهه! خلاصه تا تونستم مغز فاطمه رو پاکسازی کردم :))

و بهش وعده دادم که اگه شماره دانش آموزی الهه رو برام گیر بیاره کارنامه ی کنکورش و انتخاب رشته ش و خیلی گزینه های دیگه رو براش میذارم رو میز :دی

و این چنین شد که این جانب ترفندی به کار برده و همه ی اطلاعات دختر خاله رو به کف آوردم :دی

بعد که نتیجه ها اومد من چک کردم دیدم رتبه ش 21 هزار شده :))) ولی بهمون گفت شدم 8 هزار !!!!!!! بعد الان انتخاب رشته ش هم علاوه بر چن تا انتخاب رویایی مث رشته های مهندسی دانشگاه شیراز :)))))) رشته های دانشگاه غیر انتفاعی رو زده و بعد از اون هم در عین حماقت رشته های شبانه رو زده!!!!

بعد اومده نشسته اینجا میگه من فقط دانشگاه شیراز رو زدم! 

یکی نیس بهش بگه خب آدم عاقل حتی با همون 8 هزار هم شیراز نمیاری چه برسه به 21 هزااااااااااااااار


وای وای وای که موقع اعلام نتایج کنکور بازار دروغ چقددد دااااغ میشه!


+البته منم الان گناهکار محسوب میشم با این کارام ! ولی خیلی باحال بود :دی

  • ۹۴/۰۵/۱۳
  • مریم