زندگی بهتر

خوشحالم و این خوشحالی حق منه

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۹ ب.ظ

از اول مرداد که پست قبلی رو نوشتم تا الان کلی اتفاق خوب برام افتاده که نوشتنش اینجا واجبه:)

اون پوزیشن دکترا رو ناباورانه بدست آوردم با بورسیه ی کامل و دانشگاه رو ثبت نام کردم و با کلی تلاش و حرص خوردن وقت سفارت گرفتم و بلیط گرفتم و خرید کردم و چمدون پیچیدم که آخر همین هفته رهسپار ایتالیای زیبا بشم:)

حالا بماند که ویزام هنوز نیومده:))

سفارت بد عهدی کرده و در بدترین حالت باید بلیطمو  با یه جریمه ی دو میلیونی کنسل کنم و یه بلیط گرونتر واسه هفته ی بعد بگیرم! ولی مهم اون اتفاق شیرین رفتنه که داره رخ میده:)

 

این وسط از کارمم انصراف دادم و رها شدم از اون دیوونه خونه! مدیر گروه بجای اینکه خوشحال باشه که دانشجوی سابق و کارمند حال حاضرش پذیرش دکترا گرفته، میگفت نمیشه بری و باید وایسی فلان کار رو انجام بدی و از این چرت و پرتا! نیم ساعت بحث کردم باهاش تا آخرش نامه ی خروجم رو امضا کرد و بعد بدون خداحافظی دانشکده رو ترک کردم. 

فقط از دو تا آبدارچی ها و همکارم که منتظره "امام زمان ظهور کنه تا تمام اروپا مال خودمون بشه و با پای پیاده بریم اروپا" خداحافظی کردم. 

 

از خونه ی خواهرم که یکی از پر حاشیه ترین دوران زندگیمو توش داشتم اسباب کشی کردم و اومدم شهرستان خونه ی خودمون که هفته های آخر رو با خانواده باشم و فامیل رو ببینم.

 

 

فک نمیکنم تا حالا تو این وبلاگ خبرای به این خوبی نوشته باشم:)

خوشحالم و این خوشحالی حق منه. بعد از این همه دهن سرویسی و سختی هایی که کشیدم، حالا میرم که یه شروع جدید داشته باشم و زندگی جدیدی رو با عشق شروع کنم:)

 

 

 

  • ۹۹/۰۷/۲۶
  • مریم

نظرات  (۱۸)

واووووو، چه خبرای خوبی. تبریک بسیار همراه با ذوق فراوان.

الهی بهترین‌ها در انتظارت باشه در ایتالیای افسانه‌ای 

پاسخ:
مررررررسی :)

  • نیمچه مهندس ...
  • تبریک میگم و امیدوارم ویزات تا فردا بیاد و مشمول جریمه نشی.

    اونجا کارمند دانشگاه به حساب میای و درآمد داری.درسته؟

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم:)
    کارمند که نه اما آره بورسم ماهیانه پرداخت میشه
  • دُردانه ‌‌
  • مبارکه

    رسیدی خبر بده :))

    وبلاگتم فراموش نکن و تندتند پست بذار و توصیف کن فضا رو

    پاسخ:
    ممنون عزیزم:)
    باشه حتما:)

    چقدر خوب واقعاً! خسته نباشید جانانه!!

    پاسخ:
    مرررررسی:)

    تبریک میگم. :) اگه رفتید اونجا و کرونا رفته بود از طرف ما یه بازی فوتبال رو برید ورزشگاه. 

    و اینکه پس بیشتر بنویسید برامون. 

    پاسخ:
    از طرف شما و همه ی دخترای ایران،حتما:)
    طرفدار کدوم تیمید شما؟

    سعی میکنم:)
  • فاطمه .‌‌
  • انگار خوشحالیت تا اینجا هم اومد و منم خوشحال کرد. نوش جونت پذیرش. :))  

    تبریک :)  و امیدوارم کلی پست‌های باحال بخونیم از این بعد از مریم در ایتالیا. 

    پاسخ:
    مرسی عزیزم:)
    ایشالا که همه به آرزوها و اهدافشون برسن

    آره حتما وبلاگ رو جدیتر میگیرمش

    جدییییی داری میرییی؟

    چه یهویی!

    باشه، ایشالا بسلامتی :-)

    پاسخ:
    :)))))
    مرسی،ایشالا روزی همه ی دوستداران سفر:))

    خب

    خوشحالم که میبینم(میخونم) ادمایی رو که تلاش کردن و رسیدن!

    دمتون گرم !

    از تک تک لحظه هاتون لذت ببرین

    پاسخ:
    مرررسی
    آره،بقول خودش لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى
    ممنون:)

    چقدر عالی.تبریک میگم

     

    پاسخ:
    ممنونم:)

    ایولللللللللل

    خدا قوت و خیلی مبارک باشه :)

    میرید پیشِ piishnook پس! دخترِ شیرازی بلبل زبونِ اینستا که ساکن ایتالیا هستن :D

    چه کشور خوبی هم میرید. هر وقت دلتون تنگ شد، گردنتونو 90 درجه کح کنید به پرچمشون نگاه کنید :D

    خوب دیگه سوراخِ قیف رو رد کردین. از این به بعد دنیا عادلانه میشه براتون و هرچقدر تلاش کنید، به همون نسبت بدون استرس به موفقیت دست پیدا میکنید. بر عکس این ایرانِ ویران که دویدن رو تردمیله تلاش کردن و دویدن داخلش.

    با آرزوی موفقیت و خوندن خبرهای مربوط به رسیدنتون به اهداف بعدی ان شاء الله ;)

    پاسخ:
    ممنون:)
    پیشنوک:))) آره ساکن میلانه ظاهرا

    آره منم امیدوارم. مطمئنم این استرس لعنتی به این راحتیا رهام نمیکنه اما میدونم که روزای بهتری تو راهه:)

    بازم مرسی
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • تبریک فراوان و با آرزوی وصول ویزا، هر چه سریع‌تر!

    پاسخ:
    مرسی جولیک:)
  • بانوچـه ⠀
  • برات آرزوی کلی اتفاقات خوب دارم عزیزم

    پاسخ:
    ممنونمممم:) :)
  • مهدی ­­­­
  • چقدرر خوب! خیلی خوشحال شدم وقتی پستت رو خوندم! 

    موفق باشی!

    پاسخ:
    ممنون مهدی :)

    به‌به. چه خبرای خوبیه اینجا! موفق باشی

    پاسخ:
    مرررررسی:)
  • دُردانه ‌‌
  • کجایی دختر؟ اوضاع خوبه؟

    پاسخ:
    سلاااااام
    ببخشید
    مهاجرت کردم و تازه بعد از چند ماه کمی جا افتادم! 
    حالا اما اینجام:)

    سلام اوضاع و احوال خوبه؟ بدون مشکل عادت کردین به شهر و زندگی جدید؟

    پاسخ:
    سلام:)
    بله همه چی خوبه خداروشکر!‌ حس خوبی دارم و میشه گفت کم کم عادت کردم به این شهر

    شما خوبین؟ خیلی وقته نخوندمتون اما آیم بک:))))

    خیلی خوشحالم براتون. یکی از نگرانیهام بود حضور شما در کشور دیگه :)

    که شکر خدا همه چی روبراهه و عادت کردین. عالی ادامه بدین.

    پاسخ:
    ممنونم. 
    مشغله م حسابی  زیاد شده. اما دوست دارم بیام اینجا یه خلاصه ای از تجربیاتم تا به الان رو بنویسم. ببینم چی میشه 

    تولدتون مبارک :)

    امیدوارم امسال هم تداوم موفقیتهای خوب و دلچسب پارسال باشه براتون.

    پاسخ:
    سلام. امشب یهو یاد وبلاگم افتادم. اومدم این کامنتو دیدم و یه جورایی سورپرایز شدم! 
    ممنونم خیلی:)
    البته الان تو یه حالی هستم که اصلا احساس موفقیت نمیکنم:))



    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">