زندگی بهتر

همیشه منتظر

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۵۳ ب.ظ

نترسید، نیومدم دوباره ناله کنم:))

عرضم به حضور انورتون که این روزا داره با هیجان مثبت طی میشه و بالاخره برای یکی از اپلیکیشن هام دعوت به مصاحبه شدم و آلاگارسون نمودم و نشستم پای لپتاپ و دو ساعت به بونجورنو و چائو و اکسپریمنته گفتن ملت گوش دادم تا نوبتم شد و طی سه دقیقه فقط تونستم مقدمه ی کارمو بگم و خلاص.

ظاهرا که خوشحالم ولی ته دلم امید ندارم قبول بشم. برعکس اطرافیان که کلی جو دادن و دل منو خوش کردن. حالا نتایج که اومد میام یه دل سیر براتون حرف میزنم.

همین وسطا هم به زندگی مجردی مستقلی که برای خودم درست کرده بودم پایان دادم. الکی خوشحال نشید. ازدواج نکردم. فقط بعد از رخ دادن یکسری مسائل عجیب غریب و فضایی در منزل قبلی، تصمیمم بر این شد که با خانواده ی خواهر بزرگه م که تازه به شیراز نقل مکان کردن، زندگی کنم. یعنی مجبور شدم دیگه! و راستش خیلی هم خوشم نیومده از این کارم. خب سخته بعد از نه سال برای خودم زندگی کردن، که هر وقت دوس داشتم خوابیدم و بیدار شدم و رفتم و اومدم حالا یهویی اینجوری شده که عصرا که دارم میرم پیاده روی ازم میپرسن کجا داری میری !!!

اما دیگه باید سازش پیدا کنم و تلاش کنم برای بهبود شرایط زندگیم. الان که یه کم برگشتم عقب اما امیدوارم این برگشت به عقب مقدمه ی یه جهش اساسی باشه.

البته اینم بگم که همه ی این اتفاقاتی که داره توی زندگیم میفته بعلاوه ی کرونا، منو یه کم آروم تر کرده و این خوبه. زندگی داره واقعیت خودشو به من نشون میده و باعث میشه زیاد جدیش نگیرم.

ولی حالا علی الحساب شما دعا کنید که من پذیرش بگیرم و برم

 

 

  • ۹۹/۰۵/۰۱
  • مریم

نظرات  (۷)

خیلی خوشحال شدم. امیدوارم قبول بشی.

پاسخ:
ممنون:)
منم امیدوارم

انشاءالله هر چیز خیر شما در آن است اتفاق بیفتد.

[دانه‌های تسبیح رو می‌چرخاند]

پاسخ:
بله بله متشکرم:)

چه عالی :)

خوب به عنوان یک آدمِ شریفیِ تنها که اکثرِ قریب به اتفاق دوستای ریز و درشت لیسانس و ارشدش، همه صمیمیها الان اونورن، باید بگم خیالتون راحت. تا حالا ندیدم کسی بخواد بره و نتونه و به مشکل بر بخوره. کسایی که موندن شانس موفقیتشون 10 درصد بود. کسایی که میخواستن برن شانس شکست خوردنشون در رفتن 10 درصد هم نبود. همه رفتن حالا یکی دو تا دانشگاه بالا و پایین.

موفق باشید و چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتید، به شکوفه ها و باران سلام برسونید :D

+هوف... این روزا حوصلۀ خودمونم نداریم. فکر اینکه مجبور بشم با یک نفر دیگه زندگی کنم و به یک نفر جواب پس بدم دیوانه م میکنه. البته نمیگم کدوم سبک زندگی بهتره ها. ولی واقعا بعد تجربه استقلال اصلا دیگه نمیشه زیر سین جین و دوربین حفاظتی خانواده تاب آورد.

 

موفق باشید

پاسخ:
والا امسال ظاهرا وضعیت چندان خوب نیست. بچه ها میگن تحت تاثیر کرونا،سیاست دولتها و دانشگاهها واسه گرفتن دانشجوی اینترنشنال تغییر کرده. چه میدونم. کاش بشه:)
 و ممنون

+حالا این جواب دادن یه چیزه، تلویزیون که همیشه روشنه و خونه که بندرت ساکته خیلی رو اعصابه
من آدمیم که برای خودم عود و شمع روشن میکنم و تو تاریکی و سکوت دراز میکشم تا عودم بسوزه.بعد حالا یه چرت کوتاه بعد از ظهر هم ازم گرفته شده! خیلی سخته! دیگه گریه م هم نمیاد :)))))

ایشالا:)

پاسخ:
مرسی عزیزم:)
  • نیمچه مهندس ...
  • میگیری میگیری.مطمئن باش.بعد میری اونجا برای ما ویدئو درست میکنی یوتیوب میذاری از اون ور برای ما شارژ روحی میفرستی.

    پاسخ:
    ای خدا 
    ممنون:)
    این انرژی مثبت  شما خیلی خوبه

    به به چقدر خوب. ان شاء الله هرچی خیر تره پیش بیاد. 

    مطمعنم کلی تجربه جدید و باحال تو راهه

    پاسخ:
    مرسی، هنوز که هیچی معلوم نیست. 
    امیدوارم همینطوری باشه که شما میگید:)

    موفق باشید:)

    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">