زندگی بهتر

مینویسم اما کوتاه

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۲۷ ب.ظ

داشتم فکر میکردم خیلی خوب میشد یکیو استخدام میکردم یه سری کارامو برام انجام بده که من یه کم سرم خلوت بشه بتونم بشینم با تمرکز زبانمو بخونم مقاله مو بنویسم فکر کنم ببینم چند چندم با اوضاع و احوال زندگیم که یهو گوشیم زنگ خورد

مامانم بود. میخواست براش چتر بخرم! 

من از خرید رفتن بدم میاد خب:(((( 

دو ماهه میخوام واسه خودم یه مانتو بخرم، نتونستم!  

  • ۹۸/۰۸/۰۹
  • مریم

نظرات  (۶)

دیجی کالا یی چیزی؟

پاسخ:
اتفاقا یه سری چیزا رو آنلاین میخرم خودم 
با اینکه تجربه ی خوبی از خرید از طریق دیجی کالا ندارم.

اتفاقا من خیلی سراغ شغل می گردم.حتی می تونم وبلاگتونم زود به زود به روز کنم و پست بذارم.پایه حقوق چند؟ :))

پاسخ:
خیلی خوب بود:))
بدبختی اینجاست استطاعت مالی حقوق دادن بهت رو هم ندارم:))
یعنی نه حوصله دارم نه پول نه هیچی
داغونم داغووون :))))
  • دُردانه ⠀
  • من می‌تونم مسئول خریدتون باشم :)) تو این یکی دو ماه اخیر سه تا مانتو، یه کت مجلسی، چتر و کلی خرت و پرت از دیج کالا خریدم :دی

    پاسخ:
    آفرین. تقاضای حقوقم نکردی:)
    تو عزیزم انرژیتو از ماوراءالطبیعیه ای چیزی میگیری؟:)))
    ماشالااااا
  • هلن پراسپرو
  • من میتونم به جای انجام کارهاتون، مسئول انرژی سازی بشم. اگه در هفته بیست دقیقه وقت داشته باشید، قشنگ میتونم به شکلی معجزه آسا شارژتون کنم.

    اسم این تکنیک شارژ فوق طبیعی هم هست مشاوره انیمه ای :)

    معجزه میکنه.

     

    پاسخ:
    چی شد چی شد چطور شد؟
    انیمه ببینم یعنی؟

     نه حوصله دارمی که گفتین داغانم کرد :)) و همچنین اون تقاضای حقوقم نکردی ای که در جواب دردانه گفتین دهانم را دوخت :)

    ایشالا که به زودی درک نکنی چی میگم ولی کسی که در یکی دو ماه اخیر سه تا مانتو،یه کت مجلسی،چتر و کلی خرت و پرت از دیجی کالا خریده،توقع دارین اسم حقوق رو بیاره؟ انرژی ماوراء الطبیعیه ای (کلمه قطع بود کل انرژیم رفت تا نوشتمش) نمیخواد که پول میخواااد آقا..پووول :)) قبول ندارین؟؟ [شوخی :)) ]

    پاسخ:
    :))))))
    خب ببین حق بده بهم، من الان کلی آپشن دارم باید بهترینشو انتخاب کنم:))
    آره قبول دارم :))))))))
    ولی من دردانه رو میشناسم و منظورم از اینکه انرژیشو از جایی میگیره این بود که خب با اون همه کاری که روی سرش ریخته چطور میخواد به من کمک کنه؟ :)

    :))) حق میدم خانم.حق میدم.معلومه که از مصاحبه شغلی رد شدم :))

    آره ماشالا.هفت قل هو ولله..هزار الله اکبر در میون.خانم فعالیه  :) کافیه تقویمشو بگیره جلوش چنان ساعت کاری رو تنظیم میکنه که نمی فهمی چی شد؟اون ساعت های خالی از کجا اومد؟؟  :)))

    [بساط پهن شده ی  غیبت را در کامنت دونی جمع می کند :) ]

     

    پاسخ:
    :)))))
    دقیییقا 
    یا علی، اِند آو کانورسیشن :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">