زندگی بهتر

من این ستاره رو دوباره روشن میکنم

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۴۵ ب.ظ

  • ۹۷/۱۰/۰۹
  • مریم

نظرات  (۶)

  • 🦉 شباهنگ
  • بعد از یک سال و هفت ماه...

    + دلتنگت بودم
    پاسخ:
    ممنونم نسرین:)
    چه عکس زیبایی.
    وقت کردی بهم سر بزن.
  • مهدی رنجبر
  • ا سلام یه لحظه تعجب کردم تو لیست وبلاگای آپدیت شده دیدمتون! تبریک
    پاسخ:
    سلام:)
    ممنون
  • دکتر میم
  • به بهههه
    ستاره بارون کردین :-)
    چه خوشحالی مضاعفی
    پاسخ:
    خواهش میکنم، شرمنده نفرمایید،حالا مونده تا ستاره بارون:))
    چقد غافلگیر شدم وقتی این کامنتو دیدم:دی
    من یه بار نشستم کل آرشیوتونو خوندم(وبلاگ شما و چند نفر دیگه) گفتم شاید یه روز برگردین.
    از خودم راضیم الان شدین دونفر فعلا:)) 

    پاسخ:
    آره برگشتم، البته آنچنان هم نرفته بودم، فقط سایلنت بودم:)
    ممنون
    مرسی برگشتی، فک کنم خیلیا دلنوشته هاتو دنبال میکنن.
    زنده باشید
    پاسخ:
    ممنونم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">