زندگی بهتر

کفتر بازی همیشه هم بد نیست

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ب.ظ

تقریباً هر شب حدود یک ساعت دوچرخه سواری میکتم و آخر کار هم چند دقیقه ای رو به آسمون خدا دراز میکشم و به حال و آینده م فکر میکنم.

امشب وقتی ستاره های آسمون رو همراه با آرزوهام میشمردم ،یه دسته کبوتر سفید درست از بالای سرم رد شدن.انقدر این تصویر برام جالب و باور نکردنی بود که چند بار پلک هامو به هم زدم ببینم خطای دیده یا واقعا کبوترن.

به فال نیک گرفتم و درود فرستادم به روان احتمالا پاک اون کفتر بازی که این کبوترا رو پر داده بود تو آسمون شب من :)

  • ۹۶/۰۳/۲۰
  • مریم

نظرات  (۱۴)

یک دختر خوشبخت :)
پاسخ:
آره خوب که نگاه میکنم میبینم واقعا خوشبختم :)
مرسی :)
نشونه ها :)
پاسخ:
آره:)
خیلی خوب بود :)
من شب با دوچرخه نرفتم بیرون. سختمه. ولی روز که میرم، میدونم یکساعت دوچرخه سواری، واقعا دوست‌داشتنیه و واقعا انرژیِ آدم رو ریکاوری می‌کنه :) 
پاسخ:
من برعکس،فقط شبا میرم.اونم نه بیرون، تو محوطه ی ورزشی خوابگاه
دوچرخه سواری خیلی خوبه،کاش فرهنگش و زیر ساختهاش تو کشورمون بیشتر شه
کاش کبوترا شانستو تکمیل میکردن ⁦:-))
پاسخ:
تو ارتفاع خیلی بالا داشتن پرواز میکردن.اگه میخواستن شانسمم تکمیل کنن تا میرسید پایین چیزی ازش نمیموند😀😜
کفتر شب کوره خب:// 
پاسخ:
خب...
چطور مگه؟
ینی رویای تو واسه کفترباز محترم کابوس بوده:)) یکی بد موقع پِر داده شون:)) البته خداروشکر:)
پاسخ:
آها!!! عجب!!!
کبوترای سفید اگه بدونن پروازشون تو شب از دور چقد حوشکل بنظر میرسه کلا شیفت شب کار میکنن:))
کفتربازها به بهشت می‌روند...
پاسخ:
امیدوارم که برن:))
ما هم با خودشون ببرن:))
البته بهتره به جای کفترباز از عبارت «کفترگرا» استفاده کنیم :))
پاسخ:
:))))))
کفتر گرا :))
درود به روان پاک امام کفتر بازا... کجا میری دوچرخه سواری ما که از ترس ماشین تو خیابون با ترس و لرز راه میریم.
پاسخ:
:))
من خوابگاهیم.شبا تو محوطه ی مجتمع که خیلی هم بزرگه دوچرخه سواری میکنم:)
  • گمـــــــشده :)
  • دوچرخه سواری به نظرم باید خیلی جالب باشه
    :))
    پاسخ:
    نه به اندازه ی کوهنوردی خانم :)
    کنار کامنت‌ها چه پست شیرینی شده!‌ :))
    پاسخ:
    :))
    بفرمایید شیرینی :))
    دلمان برایتان تنگ گشته است !
    چقدر این صحنه ها شیرینه :)))
    نیستی چند وقته
    خوبی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">