زندگی بهتر

تعادل روانی هم خوب چیزیه:|

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۹ ق.ظ

دو تا ویژگی خیلی بد دارم من:

1-اگر کسی از چشمم افتاد برای همیشه افتاده.آدم ها رو دوست دارم،خوبم،صبورم،اما امان از وقتی که از یکی بدم بیاد،دیگه اصلا تو دایره ی دیدم نیست،انگار از اول وجود نداشته!!!

2-اگر از طرف کسی که تو زندگیم آدم مهمیه و براش ارزش قائلم، مورد کوچکترین بی توجهی قرار بگیرم،بشدت دپرس و عصبی میشم.در خودم فرو میرم و تا ساعت ها کسی نمیتونه به وضعیت عادی برم گردونه 

  • ۹۶/۰۳/۱۴
  • مریم

نظرات  (۱۰)

ویژگی دومی رو منم دارم... و معمولاً به این شکل اتفاق میفته که برای اون فرد ارزش بیش‌تری نسبت به بقیه قائلم ولی خودش نمی‌دونه و شاید حتی حرکتش بی‌توجهی هم نبوده باشه، یعنی واقعا کوچکترین حرکتش که توی ذهنم بی‌توجهی حساب بشه، من رو دپرس می‌کنه!! 
پاسخ:
من به آدمهای ویژه م گفته م که برام مهمن و با بقیه فرق دارن.پس خوب میدونن! ولی آره،از نظر اونا بی توجهی نیست اما من حساسم.در واقع ما حساسیم:)
  • آقای روانی
  • امیدوارم حالت زودی خوب بشه :)
    پاسخ:
    حالم خوبه :)
    مرسی
  • گمـــــــشده :)
  • مورد 2 رو منم بهش گرفتارم
    اما مورد 1 یه کم ترسناکه
    پاسخ:
    درباره ی مورد ۲ نظری نداری؟
    مورد یک وقتی ترسناک میشه که اونی که از چشمت افتاده همخون و هم ریشه ت باشه
    الان موردی پیش اومده؟!
    حالا شما هم با این پایان نامه سخت و اعصاب خردیاش یه کم بیشتر مراعات بکن، 
    دلم واسه اون موشهای آزمایشگاهی ، کبابه ⁦:-D⁩
    ایشالا خیره
    پاسخ:
    نه این نوشته رو قبلا نوشته بودم،الان منتشر کردم:)
    هر چی میخوام به پایان نامه فک نکنم شما یاد من میاری! نکن دکتر،رحم داشته باش :-D 

    ایشالا :)
  • امین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • مورد یک، ویژگی خوبیه!
    پاسخ:
    گمون نکنم،چون تنهایی میاره
    میگماااااا 
    یه کم تعادل داشته باش دخترم...

    امضا: یه نامتعادلِ از خودت بدتر :)))
    پاسخ:
    خخخ
    رطب خورده کی منع رطب کند؟:))
    ما شاگرد مکتب شماییم شباهنگ جان :)))
  • داود شاکری
  • من هم این دو تا ویژگی رو به شدت دارم. یادم میاد برادرم توی جشن عروسیش بهم بی محلی کرد و هنوز بعد از گذشت ده سال دلم باهاش صاف نشده.
    پاسخ:
    درک میکنم.
    البته من میرم به طرف میگمااا.دوستم تو جشن نامزدیش به منی که به گفته ی خودش بهترین دوستش بودم کم محلی کرد! هیچ وقت یادم نمیره.بهش هم گفتم.ولی دلایلش برام قانع کننده نیست.
    بعد تازه مواردی بوده به طرف گفتم که این رفتارش اذیتم میکنه ولی باز همونو تکرار میکنه،اون دیگه خونش پای خودشه :))
    خب از اونجا که من خودم همینطوری َم عیب و ایراد نمیگیرم و در سکوت به وبلاگت خیره میشم :دی
    پاسخ:
    خیره شو،مانعی نداره :))

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • فکر کنم تو همه آدما یه درصدی از این ویژگی ها وجود داره!
    پاسخ:
    گویا آره
    کامنتا هم میتونن همینو ثابت کنن :)
    منم این دو اخلاق بد یا خوب را دارم
    البته گاهی وقتها خوبه . انرژی و احساست برای اونکه نباید هدر نمیدی اما اون بخش دپرس شدنش بده ...خیلی بد ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">