زندگی بهتر

حتی دریغ از یک دوست صمیمی

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۵۹ ق.ظ

باید برای درمان گریه های شبانه م یه کاری کنم.دیگه کم کم نزدیک به یک ساله که دچار این دردم :(((

اینو اینجا مینویسم که یادم بمونه من نیاز دارم با یه روان درمانگر راجع به این وضعیت صحبت کنم 

شاید اگر تو این یک سال با کسی درباره ی علت اصلی این گریه ها حرف زده بودم،الان وضعم این نبود. اما حیف کسی که بشه باهاش حرف زد نبود و نیست! 

  • ۹۶/۰۲/۲۹
  • مریم

نظرات  (۲)

:-)
پاسخ:
:)
بهتر از اینه که بریزی تو خودت و یادت نیاد آخرین بار کی گریه کردی
پاسخ:
درسته:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">