زندگی بهتر

امان از بیکاری

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷ ب.ظ

دوستم مدیر گروه بخش علوم آزمایشگاهی یک دانشکده ی کوچیک اما دولتی در یکی از شهرستان هاست.به یه نیرو برای تدریس درسی که من خوندم نیاز دارن.راه درست و قانونی اینه که به گروه ما اعلام نیاز کنن تا مدیر گروه ما یکی از دانشجویان رو براشون بفرسته. براشون مهم نیست طرف ارشد میخونه،دکترا یا هرچی! دانشجویی که میفرسته هم تجربه کسب میکنه هم پولی در میاره و هم سابقه ی تدریس در رزومه ش خواهد داشت و چی از این آخری بهتر؟

دوستم از راه قانونی وارد شده اما مدیر گروه ما بهش اعلام کرده که ما خودمون از دانشجوهامون استفاده میکنیم و نیرو نداریم !!!!!

من هیچ دیدی از مدیر گروهمون به دوستم نداده بودم.دوستم میگفت مریم این زن چرا انقد مغرور و از خود راضی بود؟ چرا اینطوری با من صحبت کرد؟ تمام گروههای دانشکده با من همکاری کردن تنها گروهی که چنین جوابی به من داده گروه شماست

گروه ما پر از دانشجوی ارشد و دکتراست.تقریبا همه جویای کار هستن.بعد خانم مدیر گروه اینجوری دانشجوهاش رو ساپورت میکنه!

قرار بود من برم با یکی از اساتیدم صحبت کنم که منو راهنمایی کنه برای گرفتن این شغل.حالا این شرایط پیش اومده.دوستم میگه اگه رفتی پیش استادت این قضیه رو مطرح نکن! من مونده م چه کنم.دو راه به ذهنم میرسه:

 برم پیش استادم و حتما این موضوع رو هم عنوان کنم.

 برم پیش معاون پشتیبانی دانشکده،بگم جویای کارم ،شرایط خودم رو براش توضیح بدم و گریزی غیر مستقیم  هم به موضوع پیش آمده بزنم


خیلی وقت پیش ها تصمیم گرفتم برم پیش معاون پشتیبانی،حالا که این موضوع هم پیش اومد عزمم جزم تر شده.اما میترسم عجله کرده باشم

راه سومی هم شاید باشه.اول برم پیش معاون پشتیبانی،بعد برم پیش استادم.

امان از بیکاری...

از بین کاندیدا کدومشون بود میگفت من اشتغال زایی میکنم؟ :))

  

  • ۹۶/۰۲/۲۵
  • مریم

نظرات  (۶)

به نظر من دلیلی نداره در موردش صحبت نکنی. البته حرف دوستت رو درک نمی‌کنم که چرا گفته مطرح نکن. به نظر من از دستش نده و تلاشتو بکن براش.






-آره داشتم میگفتم. دوستم استاد دانشگاهه. بعد تعریف می‌کرد....
پاسخ:
بخاطر این میگه مطرح نکن چون میترسه موقعیت خودش تو محیط کار به خطر بیفته
تلاش که میکنم،ولی میدونی،باید با سیاست جلو برم.



- متوجه نشدم!
قالیباف گفته ساعتی ۵ میلیون شغل ایجاد میکنه
میگن بعد از سه روز شروع ریاست جمهوریش، آدمها تموم میشن، یا باید کارگر وارد بکنیم، یا باید نفری ۳_۴ تا کارو بعهده بگیریم.
الان استراحت کن. یه هفته دیگه سرمون خیلی شلوغ میشه ⁦:-)⁩)
پاسخ:
ای وای حالا من چی بپوشم ؟ :)))
با سلام، بنده پیشنهاد میکنم که به مدیر گروه پیشنهاد بی شرمانه بدی و بعدش باهاش بحث کار رو پیش بکشی . 
البته میتونی هم حالا به صورت غیر قانونی بری تدریس کنی، والا .... پولتو که میدن ! 
پاسخ:
صحبت مستقیم با مدیر گروهمون بدترین اشتباهیه که میتونم مرتکب بشم
روش غیر قانونیش این نیست که من پاشم برم اونجا تدریس کنم.پیچیده تر از این حرفاست
مسئله ی اصلی پول نیست،من رزومه میخوام
خخخخ فقط جواب دکتر میم 
پاسخ:
:)))))
آره دیگه منم بیخیال کار شدم،دارم استراحت میکنم
درباره پیشنهاد بی شرمانه فکر کن xD
پاسخ:
چه پیشنهادی بدم مثلاً؟ 
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • همشون می خوان شغل ایجاد کنند! فقط کیفیت و کمیتشون فرق میکنه!!!!
    شما خودتون یه کاری واسه خودتون بکنید، روند ایجاد شغل کمی طولانی تر از ۴ ساله!
    پاسخ:
    بله منم منتظر کسی نمیمونم. اصلشم همینه،شوخی کردم اونو :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">