زندگی بهتر


یک- با خودم میگم بیا خودتو غرقِ این غم کن ،بعد هم عزاشو بگیر ،موهاتم خواستی میتونی کوتاه کنی ،فقط تمومش کن

 دو- با خودم میگم قوی باش و نذار موضوعی که از ابتدا هم ساخته ی ذهن خودت بود و با خیالپردازی هات بهش دامن زدی بهت آسیب بزنه

سه- با خودم میگم دوباره شروع کن و تکه های یخ رو دونه دونه بذار روی قلبت




+خیلی بده که میام اینجا این جملات نامفهوم رو مینویسم.اما چه کنم که گوش دیگری برای شنیدن این حرف ها سراغ ندارم



  • ۹۶/۰۲/۲۴
  • مریم

نظرات  (۳)

دومی رو می‌فهمم ... الان دقیقا توی همین بحران! گیر کردم. موضوعاتِ خیالیِ خودم، شده قاتل خودم :| 
پاسخ:
من که دیگه تو دام خیالات این چنینی نخواهم افتاد.تو هم تلاشتو بکن
یه راه ترکیبی چی!؟ البته بیشتر با دو موافقم!
پاسخ:
من خودمم با دو موافقم ولی خیلی سخته :(

داغ بی شوهری چه کرده .... آخ آخ آخ ....
پاسخ:
امان از بی فکری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">